PLATIŠ DUG, ON SE OPET POJAVI: Svašta možete doživeti ako ste klijent "Jetela"
Korisnik opisao kako je pogubio sve živce isterujući se s ovim operaterom.
Otkako je nekadašnji "Telenor" postao "Jetel" nevolje klijenata ovog mobilnog operatora nižu se jedna za drugom. Društvene mreže gotovo su zatrpane raznim iskustvima "Jetelovih" korisnika.
U najnovijem primeru, koji je zabeležen na platformi Redit, jedan korisnik prijavio je da mu je stalno ostajao neki dug, koji je, u stvari, nepostojeći. Svoju priču na Reditu naslovio je "Jetel naplaćuje (ne)postojeće dugovanje".
MNOGO POZIVA
- Prošlog meseca su nam zbog neplaćanja isključili usluge televizije i optičkog interneta. Otišli smo u poslovnicu i platili celokupno dugovanje da bi nam ponovo uključili internet. Pošto se to nije desilo, odlučili smo da nazovemo kol-centar da vidimo u čemu je problem. Prilikom razgovora s radnikom u kol-centru ispostavilo da postoji dugovanje od još 900 dinara. Nama je to bilo čudno, pa smo odlučili da pričekamo s plaćanjem jer smo dva dana ranije platili "celokupno" dugovanje. Usluga nam je ipak uključena na reč, za šta se, jelte, plaća naknada od 400 dinara, valjda - napisao je ovaj korisnik.
Kako je dalje objasnio, njemu je ponovo isključen internet jer nije platio "zaostalih" 900 dinara.
- Međutim, pošto nam je neophodan internet zbog dece, otišli smo u poslovnicu da platimo račun, prilikom kog je redovan račun bio uvećan za 600 dinara, tako da smo platili 3.700. Pošto usluga ponovo nije uključena, pozvali smo kol-centar. Ovaj put smo imali dugovanja od još 1.000 dinara, a što smo jedva saznali od operatera nakon što smo pripretili tužbom. Navodno je u pitanju trošak za instalaciju optičkog interneta koji nije naplaćen. Mene sad zanima da li je to osnova za tužbu jer je greška koja je nastala očigledno do "Jetelovog" sistema naplate dugovanja ili do radnice u poslovnici, što svakako nije naša odgovornost. Korisnik sam "Jetela", prethodno "Telenora", od 2001. i nikada nisam imao ovakve neprijatnosti - naveo je revoltirani korisnik.
On se obratio ljudima koji su se uključili u diskusiju, pitavši ih da li ima vajde platiti advokatu da napiše opomenu pred tužbu ili ih tužiti, navodeći da bi mu više odgovaralo da se vansudski nagodi.
DUŽI ROK
Ove navode iz "Jetela" su kratko prokomentarisali za Srpski telegraf, ističući da oni jasno definišu rok za izmirenje dugovanja.
- Rok za plaćanje dospelih računa jasno je definisan i naše korisnike savetujemo da podmire dugovanja do 20. u mesecu. U slučaju neplaćanja računa "Jetel" blagovremeno obaveštava korisnika pisanim putem da usluga može biti suspendovana. Nakon tri poslata obaveštenja, korisniku se usluga isključuje. Postoje dva načina da se to izbegne. Jedan je da se, bez dodatne naknade, produži rok plaćanja za pet dana. Druga opcija podrazumeva uključenje na reč i cena ove usluge je 329 dinara sa PDV. U svakom trenutku korisnicima je na raspolaganju "Jetel" kontakt-centar za sve relevantne informacije i dodatna pojašnjenja - naveli su za naš list.
Uzeo paket za dinar, pa mu tražili da plaća 352 dinara
Srpski telegraf je poslednjih meseci u nekoliko navrata pisao o "Jetelu". Jedan od najupečatljivijih primera bio je vezan za građane koji su kod ove kompanije uzeli pakete za dinar u prvih godinu ili godinu i po dana, ali su isključeni jer nisu plaćali račune.
Umesto dinara, njima "Jetel" potražuje 352 dinara za svaki mesec korišćenja usluga, iako je, prema prvobitnom ugovoru, koji su potpisali s ovom kompanijom, jasno definisano da je pretplata u pomenutom periodu samo dinar. Zbog ove zbrke mnogi su ostali bez interneta i televizije ni krivi ni dužni.
Kada su se žalili, "Jetel" je priznao grešku, navodno im stornirao račune, a onda im opet potraživao da ih plate. I tako ukrug...
- Nisam mogao da verujem šta mi se dogodilo. Imam ugovor u kom jasno piše da prvih 18 meseci plaćam samo dinar, a zatim 2.500 dinara narednih pola godine. Takav je paket bio u oktobru prošle godine, koji sam dobio od ove kompanije. Ali računi su počeli da stižu svakog meseca na 352 dinara za nekakvu pretplatu. Kad sam reagovao, rekli su mi da će te račune stornirati jer su pogrešile kolege. Sve do polovine jula ove godine, kada me je pozvala njihova ljubazna službenica i obavestila da će me isključiti ako do 20. jula ne platim 1.820 dinara - ispričao je jedan od "Jetelovih" korisnika za naš list.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)