SRPKINJE POLUDELE ZA "BOTOKS ŽURKAMA" I MOBILNIM PLASTIČARIMA! Jeziv trend među devojkama i ženama - ZAVRŠE JUTJUB KURS, pa im ubrizgavaju filere!
Neverovatno, ali istinito - tako bismo najbolje mogli da opišemo novi trend među devojkama u Srbiji, ali i regionu. Među njima su i tinejdžerke, ali i starije žene koje plaćaju "mobilnim hirurzima" da im u stanu ubrizgavaju botoks i rade sitne korekcije.
"Botoks žurke", inače, nisu nikakva novost, već su se prvi put pojavile mnogo ranije. Doktori, a često i oni koji to nisu, dolaze u domove svojih klijentkinja gde im ubrizgavaju sredstva za zatezanje kože.
- O tome se godinama unazad priča, ali ja ne znam ni jednu osobu koja je to radila - počela je priču dr Elena Kantar, specijalista plastične i rekonstruktivne hirurgije, za Republiku.
- Toga ima i među našim kolegama, ali ima i toga da deca odlaze po raznim kozmetičkim, pa čak i frizerskim salonima, gde im se ubrizgava ko zna šta od strane osoba koji nisu medicinski radnici, čak ni medicinske sestre. Razumem da je u kućnim uslovima teško kontrolisati, ali mi nije jasno zašto se ne rade strože kontrole kozmetičkih i frizerskih salona koji takve usluge nude.-
Rade sa kineskim preparatima, završavaju Jutjub kurseve
Ovakve vrste žurki opasne su i mogu imati ozbiljne posledice, smatra naša sagovornica.
- Kada su u pitanju ubrizgavanja botoksa i hijalurona, ubrizgava se svašta, a to u kućnim uslovima može da bude veoma opasno. Pre svega, može se javiti alergija, a pitanje je da li je ta osoba stručna da odreaguje na anafilaktičku reakciju. Potom granulomi, hematomi, pa čak i slepilo - rekla je dr Kantar.
Naše devojke tada nisu upoznate ni sa kvalitetom proizvoda koji im se plasira u lice, a koji je često vrlo sumnjivog kvaliteta.
- Rade sa kineskim preparatima, nekim "replikama" filera, kao što je kod nas poznati "žuvederm" (juvederm). Ko zna gde se to puni i čime se puni, to vam je sve neprovereno. Kod nas je bitno ne ko vam radi, nego koliko vam to naplati - istakla je.
Kod biranja stručnjaka koji će vam aplicirati botoks ili filere, bitna je stručnost, naglašava doktorka.
- Veoma je agresivna ta kampanja i reklamiranje na društvenim mrežama u oblasti antiejdžinga, gde je bitnije ko koliko ima folovera, nego koliko je stručan. Često su to ljudi bez ikakvog znanja u ovoj oblasti, završavaju kurseve, vrlo često i pod lažnim imenima, a ima i toga da je nekima nivo znanja na nivou isključivo Jutjub klipova - zaključila je.
BONUS VIDEO:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)