REKLAMIRAJU OLVEJS ULOŠKE PO ŠKOLAMA! Šta se krije iza predavanja o zaštiti reproduktivnog zdravlja
Na mrežama se povela velika polemika o akciji iza koje stoji kompanije "Prokter&Gembl"
U osnovnim i srednjim školama u Srbiji održavaju se predavanja na temu zaštite reproduktivnog zdravlja i preventive bolesti reproduktivnih organa. Ništa sporno, čak na prvi pogled za pohvalu, međutim, u svemu postoji jedno veliko, ali...
Iza ovog projekta, naime, koja organizujustoje predstavnici kompanije "Prokter&Gembl" (P&G), koja distribuira olvejs (always) uloške, pa je pomalo čudno ovakvo favorizovanje jednog proizvođakča. Praktično, za njih je ovo idealna reklama, s obzirom na to da mogu da privuku nove potrošače u populaciji koja počinje da koristi pomenute proizvode i to će činiti decenijama. Iza naizgled plemenite ideje, dakle, sasvim je moguće, u stvari, stoji reklamiranje.
TRAŽE POTPIS
Pored toga, ono što je privuklo pažnju, jeste da je sa deklaracije ovih uložaka uklonjeno to da su u pitanju ulošci za žene, jer su se, navodno, transrodne osobe pobunile zbog tog natpisa. Uvidom u deklaraciju, uverili smo se da na pomenutim ulošcima zaista piše samo higijenski ulošci, te da nigde nije naznačeno za koji je pol.
Što se tiče pomenutih predavanja po školama, na društvenim mrežama su se pojavile informacije da se od roditelja traži da potpišu neku vrstu saglasnosti. Korisnici mreža postavljaju i pitanje da li su nadležne institucije odobrile ovakav vid komunikacije jedne profitne kompanije sa decom.
Povodom ovog slučaja poslali smo pitanja pomenutoj kompanji, koja je istakla da oni ovaj program sprovode godinama, uz, kako su naveli, odobrenje Ministarstva prosvete, koje su dobili još 2007.
- Olvejs edukativni program o pubertetu i samopozdanju, na globlanom nivou, pomaže devojčicama, nastavnicima i roditeljima već više od 40 godina, pružajući im besplatne obrazovne resurse, kako bi devojčice bolje razumele fizičke i emocionalne promene kroz koje će prolaziti tokom puberteta, menstrualnog ciklusa i menstuacije, kao preporuke za zdrav način života i samopouzdanje tokom ovog perioda - napisali su oni, uz napomenu da se predavanja održavaju širom Srbije.
KAD RAZMISLIM...
U međuvremenu, Srpski telegraf je stupio u kontakt sa nekoliko ogorčenih roditelja, koji smatraju da ovakvoj vrsti edukacije, koju sprovodi distributer uložaka, nije mesto u školama.
- Pravo da vam kažem, nije mi to toliko smetalo, sve dok nisam porazgovarala sa jednom koleginicom, čije je prvo pitanje bilo da li mi je jasno da oni zarađuju preko naše dece i da se, u stvari, besplatno reklamiraju, glumeći nekakvu društvenu odgovornost. Dakle, iza svega stoji želja da se ostvari profit i zato mislim da im treba uskratiti pravo da na ovaj način rade - kaže majka jedne 15-godišnje devojčice.
Potrošači nisu zadovoljni cenom
Što se tiče olvejs uložaka, bez namere da ulazimo u pitanje njihovog kvaliteta, mora se primetiti i da su oni među skupljima na tržištu. S obzirom na to da se radi o prepoznatljivom brendu, to je možda i logično, međutim, a to je stvar na koju su nam ukazali potrošači, nije normalno da ti ulošci budu jeftiniji na tržištima mnogo razvijenijih zemalja nego kod nas.
BONUS VIDEO
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)