"HELO SMAJL" BLOKIRA SVE KOJI SE ŽALE! Dele laže snimke izbeljivanja, pa im đavo kriv!
Nastavak sage o tome kako radi firma koja prodaje navodno čudotvorni serum V34.
Prvo obmanjuju, pa onda beže od nezadovoljnih potrošača.
O lažnim reklamnim spotovima za navodno svemogući ljubičasti serum V34 firme "Helo smajl" već smo pisali, a podsetićemo vas da su nam i iz rukovodstva ove kompanije potvrdili da su njihovi snimci u kojima se hvale da serum efikasno izbeljuje čak i ambalažu raznih proizvoda samo dramaturgija, kako su napisali. Priči tu, međutim, ispostaviće se, nije kraj...
Podsetimo, sve je počelo nakon što su društvene mreže preplavili spotovi na kojima se pomoću proizvoda V34, koji prodaje "Helo smajl", navodno izbeljuje žuta ambalaža raznih proizvoda, uglavnom prehrambenih. To je onda (kao) dokaz da će se isto desiti i vašim požutelim zubima, koji će biti blistavobeli samo ako odvojite nemali novac i kupite pomenuti ljubičasti serum, kako ga reklamiraju. I sve bi to bilo lepo, samo da je istinito. A nije!
RAZOČARANJE
Idemo dalje! Da sve bude još gore, "Helo smajl" blokira sve one kojima ni na limunu, a, bogami, ni na zubima, proizvod nije uradio posao za koji je navodno namenjen. I na sve to, brišu komentare nezadovoljnih korisnika ispod klipova na društvenim mrežama.
- Mora svi da ste čuli za to. To je ono s*anje koje reklamiraju na Tik-toku, uzmu limun, protrljaju ljubičasti serum i taj deo limuna ostane beo. I na zube kao stave, ovde na kečeve i zubi direktno pobele od toga. Šta se dešava? Ja sam taj serum kupila pre nekoliko meseci i napravila klip na Tik-toku vezano za to da nije radio, stavila sam slike pre i posle, gde su oni pričali "jedno korišćenje", itd. Uglavnom, koristim ga već neko vreme i ništa se ne dešava. Ali konstantno nastavljaju da mi izlaze njihove reklame - ispričala je devojka koja je na Tik-toku upisana kao Tića.
Priznajemo, sve je montirano
Kako smo već pisali, naša ekipa je kontaktirala sa "Helo smajlom", a iz te firme su nam naveli da njihovi proizvodi ne prodiru dublje u gleđ, ali i da je sve ono čime nas zasipaju na društvenim mrežama praktično montirano.
- Što se tiče skidanja žute boje s ambalaža proizvoda, kao što sam vam napomenuo u telefonskom razgovoru, u pitanju je dramatizacija, što smo i naveli u komentarima, a proizvode koje belimo nismo birali mi već pratioci na Tik-toku, koji u komentarima pišu šta bi voleli da izbele - dodao je čovek iz firme s kojim smo razgovarali.
Kako kaže, serum je platila oko 25 evra i on za sve vreme korišćenja nije doneo ni najmanje pomake.
- I juče vidim devojku koja kaže: "Naravno da je sve to marketing i da limun neće da pobeli, a evo kako radi na zubima." I ona kao stavlja na već prethodno izbeljene zube i kao: "Evo, radi, super!"Ja sam prolazila kroz komentare gde sam videla nekoliko komentara, a onda videla i da oni brišu komentare. I vidim jedan čovek kaže: "Super, ako to radi, pošaljite mi", a oni su na to odgovorili "Znači, niste probali naš proizvod." Ja sam na to odgovorila: "Marko, nemoj da probaš. Ja sam probala, ne radi" - napisala je ona.
Definitivno posao za inspekciju
Podsetimo, nakon što su nam iz firme "Helo smajl" priznali da su im snimci fejk, kontaktirali smo s Markom Dragićem iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS).
- U pitanju je u potpunosti obmanjivanje korisnika ukoliko nije naznačeno da je u pitanju ilustracija, dramatizacija ili nešto slično. Uvek, ako je to u pitanju, mora da bude jasno istaknuto i napisano. U suprotnom, to je dovođenje potrošača u zabludu. Oni reklamom privlače pažnju, a korisnici nisu upoznati sa svim svojstvima proizvoda - kazao je za naš list Dragić i dodao:
- U ovakvim slučajevima to je posao za tržišne inspektore. U pitanju je obmanjujuća poslovna praksa koja treba da bude sankcionisana.
Međutim, onda je usledilo nešto što nije očekivala. Kada je prošlo nekoliko sati, shvatila je da njen komentar niko nije odgovorio, pa je opet ušla na društvene mreže.
- Pokušavam da nađem njihovu stranicu na Tik-toku, ali ne mogu! Moja drugarica, međutim, uspe! Ja sam ostavila komentar da to ne radi i oni su mene blokirali. Kad je drugarica ušla, videla je da ne postoji više ni komentar tog dečka ni moj. Dragi ljudi iz "Helo smajla", sram vas bilo! Sram vas bilo za laži, sram vas bilo za loše reklame, sram vas bilo za loš proizvod! Ljudi, molim vas, nemojte kupovati. Svi oni klipovi gde se njima odmah izbele zubi, apsolutno fotošop, nemojte za džabe bacati pare - napisala je na kraju ova korisnica.
Ispod njenog, nizali su se, takođe, komentari nezadovoljnih korisnika.
Evo nekih od njih:
- Bukvalno ne radi ništa. Znam, probala sam
- Aktivni ugalj isto ne radi ništa
- I moja mama kupila i ništa
- Ne dajte da vas prevare
- Ništa, ama baš ništa ne pomaže
NISU PLATILI
Na istom klipu javila se i devojka koja je bila model "Helo smajlu":
- Evo i ja da podelim svoju priču i iskustvo koje imam sa "Helo smajlom" od pre više godina, kada su se tek pojavili. Takođe sam blokirana i ne mogu da uđem na njihov Instagram profil. Bila sam angažovana kao model za snimanje jednog videa, isključivo za njihov profil. Video je objavljen na mnogim izuzetno praćenim stranicama i mrežama, a meni nije bilo plaćeno apsolutno ništa. Potpuna neprofesionalnost. Nije trebalo da bude objavljeno nigde drugo, osim na njihovom profilu, nisu mi platili ništa da u tom opsegu koriste reklamu niti su me pitali za dozvolu - napisala je Mihaela.
Zubari apeluju: Zube izbeljujte samo u ovlašćenim ordinacijama
Kako je za naš portal ranije rekao stomatolog Veljko Drecun, sa svim proizvodima koji se prodaju preko interneta treba biti oprezan.
- Generalno, kao i za bilo koje lečenje, to nije pametno raditi na svoju ruku, bez konsultacije s lekarima - istakao je on i dodao:
- Treba biti oprezan. U principu sam protiv prodaje medicinskih sredstava preko interneta, ne samo sredstva za izbeljivanje nego uopšte, ja bih to sankcionisao vrlo oštro. U apoteci i po savetu, sve drugo je mačka u džaku.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)