"ŠIŠAM UZ KINESKU MUZIKU" Genijalna marketinška strategija jedne frizerke koja je postala milionerka preko noći! (VIDEO)
Kako bi privukla kineske radnike, frizerka je postavila tablu ispred svog salona na kojoj je na kineskom jeziku pisalo "šišam uz kinesku muziku".
Jedna frizerka sa TikToka postala je hit na društvenim mrežama zbog neobičnog načina na koji je proširila svoj biznis. Naime, kada je nova kineska fabrika otvorena u Šapcu, frizerkin salon je bio okružen hiljadama Kineza, ali nijedan od njih nije dolazio da se šiša. Međutim, snalažljiva frizerka je došla na genijalnu ideju kako da privuče ove potencijalne mušterije.
Genijalna marketinška strategija
Kako bi privukla kineske radnike, frizerka je postavila tablu ispred svog salona na kojoj je na kineskom jeziku pisalo "šišam uz kinesku muziku". Ovaj jednostavan, ali efikasan marketinški potez, doveo je do naglog porasta narudžbina za šišanje.
Veliki uspeh
Rezultat ove marketinške strategije bio je neverovatan - oko 300 Kineza je za jedan dan zakazalo termin za šišanje kod ove frizerke. Njen salon odjednom je postao omiljeno mesto za ove radnike, a frizerka je postala poznata širom grada po svojoj neobičnoj, ali veoma uspešnoj ideji.
Nagrada za uspeh
Zahvaljujući ovom neočekivanom uspehu, frizerka je uspela da zaradi dovoljno novca kako bi sebi platila putovanje u Dubai na 15 dana. Njen trud i inovativni pristup privlačenju novih mušterija doneli su joj ne samo finansijski uspeh, već i priliku za zasluženi odmor i relaksaciju.
Frizerka sa TikToka definitivno je pokazala kako kreativnost i dobar marketing mogu značajno unaprediti poslovanje i privući nove klijente, a njen primer sigurno će inspirisati druge preduzetnike da razmišljaju van ustaljenih šablona i pronađu nove načine da privuku pažnju potencijalnih mušterija.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)