Bojan Raičević, član Izvršnog odbora Kompanije "Dunav", o kasko osiguranju: Maksimalno olakšanje kad se suočite s nezgodom
Osim što garantuje efikasnu i brzu naknadu šteta nastalih u saobraćajnoj nezgodi ili na razne druge načine, „Dunav“ nudi i druge pogodnosti
Automobil je ne samo jedno od najomiljenijih prevoznih sredstava, već i važan deo našeg života, koji mnogi tretiraju i paze baš kao da je član porodice. A iskustva u vožnji omiljenog četvorotočkaša često mogu doneti i neke dragocene životne lekcije. Ukoliko spadate u kategoriju staloženih vozača, verovatno ćete namnožiti mnogo više prijatnih iskustava nego oni nestrpljiviji, plahoviti i skloni nerviranju. Opet, ni za volanom, kao ni u životu, nema striktnih pravila ‒ nezgode se dešavaju i onim najiskusnijim i najpažljivijim vozačima, što navodi na zaključak da o mogućim nepredviđenim situacijama treba razmišljati unapred. Kako u životu, tako i u vožnji. Zimski period s niskim temperaturama, poledicom i snegom, od kog nas deli tek još koji dan, podseća na dodatne rizike koje donosi vozačima.
‒ Kao lider na tržištu, Kompanija „Dunav osiguranje“ u svojoj ponudi ima kvalitetnu uslugu kasko osiguranja koje vam pruža mir i osećaj sigurnosti za sve situacije u kojima se možete naći sa svojim četvorotočkašem, na putu ili van njega ‒ ističe Bojan Raičević, član Izvršnog odbora Kompanije „Dunav osiguranje“.
‒ Kasko polisa je najbolji način da osigurate svoje vozilo od šteta koje mogu nastati na njemu, bilo da je odgovornost vaša ili da je štetu prouzrokovalo nepoznato lice na parkingu. Isto se odnosi na štete nastale u sudaru ili usled vremenskih nepogoda, vandalizma ili ako vam je vozilo ukradeno. „Dunavska“ kasko polisa pokriva veliki broj rizika i omogućava da se brzo oporavite od gubitka ‒ ukazuje Raičević.
Osim što garantuje efikasnu i brzu naknadu šteta nastalih u saobraćajnoj nezgodi ili na razne druge načine, „Dunav“ nudi i druge pogodnosti, te se kasko osiguranje može zaključiti kako za nove tako i za vremešnije ljubimce na četiri točka, i to bez odlaska u poslovnicu, što važi i za prijavu štete.
‒ U duhu našeg slogana, trudimo se da se prema našim osiguranicima odnosima kao prijatelji i da im maksimalno olakšamo u situacijama kad su suočeni s nezgodama. „Dunav“ osiguranicima pruža mogućnost da ponudu kasko osiguranja dobiju onlajn, a istu mogućnost imaju i prilikom prijave štete. Podršku osiguranicima nastojimo da pružimo i visokoprofesionalnom, kvalitetnom i brzom procenom i naknadom štete u roku od najviše 14 dana od trenutka kompletiranja dokumentacije ‒ napominje Bojan Raičević, uz prijateljski savet.
‒ Nemojte propustiti mogućnosti koje su vam nadohvat ruke uz kasko polisu „Dunav osiguranja“, smišljenu po najvišim standardima za vašu spokojnu vožnju i osećaj sigurnosti čak i u situacijama koje ne možete predvideti. Vozite bezbedno, a sigurnost svojih vozila prepustite svom osvedočenom prijatelju.
Za sve informacije i konsultacije klijentima su na raspolaganju ljubazni i pouzdani savetnicima u poslovnicama „Dunav osiguranja“ širom zemlje, mogu posetiti sajt Kompanije www.dunav.com, a dostupan im je i Kontakt centar, gde besplatnim pozivanjem broja 0800 386 286 mogu saznati sve o uslovima ovog osiguranja.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)