GLOVO KAMIKAZE! Ubiće sebe ili nekog drugog, PITANJE JE DANA!
U saobraćajnoj nesreći koja se juče dogodila na uglu Džordža Vašingtona i Bulevara despota Stefana u Beogradu, teže je povređen dostavljač hrane koji je bio na motoru.
Dostavljača je navodno oborio vozač džipa, a prema nezvaničnim informacijama on je od siline udarca odleteo nekoliko metara prilikom nesreće. Hitna pomoć je, prema rečima očevidaca, odmah po dolasku počela sa reanimacijom dostavljača. Povređeni je strani državljanin, a o njegovom zdravstvenom stanju nema novih informacija.
Glovo kamikaze
Od kada su popularne aplikacije za dostavu hrane uzele maha, na domaćim putevima sve su učestalije saobraćajne nezgode. Ta informacija i ne iznenađuje ukoliko uzmemo u obzir kakvu politiku poslovanja vodi kompanija Glovo.
Nakon nesreće za naš portal se oglasio jedan od bivših dostavljača, N.Ž (33), koji je radio nešto više od godinu dana u kompaniji Glovo. On je za Republika.rs podelio svoje iskustvo tokom rada u kompaniji za dostavu hrane.
- Nezgodno je to što se dostavljačima meri svaki minut tokom radnog dana. Broje se dostave, a svaka mora da bude u rekordnom roku kako bi uprava kompanije izbegla žalbe korisnika zbog čekanja svoje porudžbine. Njima nisu bitni radnici, nego isključivo brojke, i gleda se samo učinak na kraju dana samo zbog profita kompanije - objasnio je sagovornik.
Dodao je da su na desetine puta dostavljači skretali pažnju menadžmentu kompanije Glovo da je jako teško voziti kroz gužvu, a posebno kada je loše vreme, ali i da čelne ljude iz kompanije nije bilo briga za otežane uslove i žalbe vozača, bez koje oni ne bi ni postojali.
- Zbog stroge politike kompanije većina vozača primorana je da vozi i preko propisa. Često se prolazi kroz crvena svetla, kroz kolone automobila, i kroz situacije koje potencijalno mogu da budu opasne. Dostavljači su najpre dobijali opomene zbog nedovoljno brzih dostava, a pojedini i otkaze. Svakom radniku ide u prilog da odradi što više isporuka hrane jer im od toga zavisi visina plate, pa me ne iznenađuje svakodnevno kršenje propisa - objasnio je N.Ž za naš portal.
Istakao je da uprava kompanije nema razumevanja za otežani saobraćaj i uslove koji ne idu u prilog dostavljačima, posebno onima na manjim motorima. Takođe je dodao da prednost prilikom zaposlenja daju stranim državljanima, jer njima daju manju platu u poređenju sa domaćim dostavljačima.
- Vozačima koji dolaze iz Vijetnama, Indije i ostalih zemalja saobraćaj po Beogradu i Novom Sadu inače predstavlja problem zbog velikih saobraćajnica i brojnih traka, a kamoli kada su gužve. Oni uglavnom rade po deset sati dnevno, i normalno je da dođe do pada koncentracije koje mogu da izazovu neku saobraćajnu nezgodu - rekao je N.Ž (33).
Kako je objasnio za naš portal, bivši dostavljač, poštuje sve koji na pošten način zarađuju, ali i da pored strogih pravila kompanije Glovo, za koju rade, moraju da znaju za red i pravila u saobraćaju.
- Za svaku osudu je vožnja dostavljča po pešačkim stazama, prolazak kroz crvena svetla, kao i svakodnovenu rizičnu vožnju. Pitanje je dana kada će da ubiju nekoga, ili sebe - zaključio je sagovornik.
Bonus video
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)