"JETEL" POSKUPLJUJE I NA BOGA NE MISLI! Čitateljka do detalja opisala kako se razočarala u poslovanje mobilnog operatera

Autor: D. PETROVIĆ

Vesti

20.02.2024

22:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Pre mesec i po sam obnovila ugovor, očekivano, po novoj ceni, a onda sam saznala da od marta opet rastu tarife

"JETEL" POSKUPLJUJE I NA BOGA NE MISLI! Čitateljka do detalja opisala kako se razočarala u poslovanje mobilnog operatera

Foto: shutterstock

Mobilni operater "Jetel" ne prestaje neprijatno da iznenađuje svoje korisnike. Kako se požalila naša čitateljka (svi podaci poznati redakciji) već 10 godina je korisnik ove mobilne mreže, a pre godinu i po je uzela i njihov kućni internet i digitalnu televiziju hipernet, međutim, evo šta joj se desilo...


NUDE RASKID


- Pre mesec i po obnovila sam ugovor za mobilnu telefoniju. Uzela sam novi paket koji je, naravno, skuplji u odnosu na stari jer na taj način regulišu, da ne kažem podižu, cene svojih usluga. Međutim, kad sam otišla u njihovu prodavnicu da platim januarski račun rečeno mi je da će februarski biti uvećan za 200 dinara. Kad sam upitala zašto, radnica "Jetela" nije znala da mi odgovori. Samo mi je rekla da ukoliko nisam zadovoljna imam vremena do kraja februara da raskinem ugovor ako to želim - požalila nam se čitateljka.
Prema njenim rečima, nije problem raskid ugovora već što na ovaj način "Jetel" praktično ucenjuje svoje korisnike. Kako je naglasila, prilikom obnavljanja ugovora niko joj nije skrenuo pažnju da postoji mogućnost da se računi menjaju u ugovorom periodu od 24 meseca, što ostavlja mogućnost ovoj mobilnoj kompaniji da povećava račune kako im se ćefne.


- Mnogo više me, ipak, nervira to što svako malo imam problem s njihovom internet mrežom i digitalnom televizijom. Pre nekoliko dana sam imala problem s televizijom i kad sam pozvala korisnički centar ispostavilo se da ne postoji opcija da razgovaram s operaterom i objasnim mu u čemu je problem. Ta opcija postoji na engleskom jeziku i za strance, ali ne i za nas iako "Jetel" posluje u Srbiji. Stalno vas upućuju na aplikacije i pisanje mejlova za šta, iskreno, nemam ni živaca ni vremena - dodala je ona.


VELIKA ENIGMA


Kako je rekla, problem je rešila tako što je pozvala kol-centar i kad se javila žena na engleskom joj je objasnila kakav problem ima, pa je ova prespojila s operaterom na srpskom jeziku.
- Ja zaista ne znam kako funkcionišu naši stariji građani koji ne mogu da se snađu s telefonima i kol-centrima. Automat koji vam se javi u kol-centru očigledno ima za cilj samo promociju "Jetela" i da vam uvale svoje pakete, a onda ih za korisnike baš briga. To je u najmanju ruku bezobrazluk - zaključila je ona. 

 

Majka ne zna kako da plati račun

Stariji građani posebno imaju probleme s ovim mobilnim operaterom. Kako je za Potrošačku patrolu ispričala naša druga čitateljka, u pojedinim "Jetel" prodavnicama, kao što je recimo poslovnica u Zemunu u Glavnoj ulici, ne dozvoljavaju plaćanje računa. Upućuju građane da račune izmire preko aplikacije ili račun koji dobiju na mejl odnesu u poštu, popune opštu uplatnicu i tako plate.
Ovo pravi veliki problem starijima, koji ne znaju da rukuju aplikacijama i mejlom, a možda i nemaju internet kod kuće.
- Moja majka ima preko 80 godina. Ona mobilni telefon ima samo za slučaj da joj nešto hitno treba. Kad sam pokušala da platim njen račun u poslovnici, uputili su me na aplikaciju iako ona i ne zna šta je to, a kamoli da tako plaća. Kad sam pokušala to da im objasnim, samo su mi bezobrazno rekli da je to jedini način plaćanja, pa sam na kraju na sebe preuzela plaćanje njenih računa - požalila se jedna čitateljka. 

 

Odgovori "Jetela": Poskupljenje je ipak znatno manje od inflacije

Na naše pitanje koje se odnosilo na poskupljenje usluga iz "Jetela" je stigao sledeći odgovor:


- "Jetel" će od 1. marta 2024. korigovati cene svojih usluga za postpejd i pripejd korisnike. Inflacija i porast troškova su dostigli visok dvocifren nivo u prethodne dve godine, dok je planirano povećanje cena u 2024. znatno ispod tog nivoa i ne obuhvata povećanje cena za sve naše usluge (ne menjaju se cene za hipernet i za glasovni saobraćaj za poslovne korisnike).


Što se tiče prijave kvarova na srpskom, iz "Jetela" tvrde da korisnici pozivom na broj kol-centra 0639000 mogu dobiti sve neophodne informacije.
Takođe, navode i da "Jetelovi" korisnici mogu da plate račune u svakoj njihovoj prodavnici, kao i na svim uplatnim mestima u Srbiji.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

 

Komentari (6)

Loading
Odessa

21.02.2024 20:34

SBB poskupljuje 300 dinara. Za korisnike koji nisu pod ugovorom a njihovi su korisnici. Sramota

Odessa

21.02.2024 20:37

Ljudi, prodaja interneta i televizije je velika prevara. Prodaju vam maglu.

лх

01.03.2024 12:08

@Odessa - Како то? Можете ли бити прецизнији и детаљнији у одговору?

Grunf

21.02.2024 22:55

Mi koristimo njihovih 6-7 usluga. YETTEL je menjao vlasnike i ime više puta od kada smo korisnici naj starije mobilne mreže u Srbiji. Budu li se tako ponašali a vidno degradira kompletna paleta usluga, korisnici , pa i oni stari, verni kao šta smo mi će im vrlo brzo okrenuti leđa. Da ne pominjem 5g mrežu koja nažalost sem na kamerama sigurnosti u prometu ne postoji u ponudi operatera u Srbiji. Vrlo lako se prenose brojevi i usluge na drugog, trećeg operatera. Aktualni vlasnik Yettela se mnogo zaigrao sa siromašnim srpskim tržištem. Mogao bi se iznenaditi šta je kupio a šta mu je ostalo u budućnosti. Bivši vlasnici su verovatno najmljenu telekomovu optiku prodavali korisnicima jeftinije no šta je sam telekom nudio samo da bi prikupili šta više novih korisnika . Posvadili su se potom sa SBB-om i ovaj im je ukinuo programe koji su inače bili u startnoj programskoj šemi preko 4g+ a i optičkog interneta . Još mnogo toga nije više isto kao kad su se potpisivali novi dvogodišnji ugovori s korisnicima. Nema mesta poskupljenu jer su i ovako izigrali poverenje vernih korisnika. Bolje da pokušaju da povrate poverenje koje je građeno desetinama godina nego da opet traže novog gazdu koji zna posao.