POČELA GRADNJA FRUŠKOGORSKOG KORIDORA! Na ceremoniji i predsednik Vučić! ZAVRŠETAK RADOVA ZA TRI GODINE!
Izgradnja Fruškogorskog koridora, brze saobraćajnice Ruma - Novi Sad u dužini od 47,7 kilometara, počela je jutros na Fruškoj gori u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića.
Radove je započela kineska kompanija CRBC.
- Samo brinem da li ćete kineska kompanija imati dovoljno radnika, pošto gradimo mnogo autoputeva i brzih saobraćajnica - rekao je Vučić.
Vučić je upitao direktora kineske kompanije CRBC Džan Sjao Jena da li će imati dovoljno radnika za taj projekat, s obziorm da ta firma izvodi i radove na izgradnji autoputa Preljina - Požege.
Džan mu je odgovorio da će imati dovoljno radne snage za sve projekte koje ta kineska kompanija realizuje u Srbiji, kao i da će više angažovati i domaće podizvođače koji za to ispunjavaju uslove.
Dodao je da trenutno imaju 500 kineskih radnika na deonici Preljina - Požega i još 200 domacih. Vučić je istakao da će na Fruškogorskom koridoru biti izgrađen najduži tunel u Srbiji, Iriški venac od čak 3,5 kilometara.
– Mislim da ovim, kako je Crnjanski rekao, strmoglavo grabimo u budućnost i radimo velike stvari za našu zemlju. Bićete spojeni, i čitava južna Bačka sa Sremskim okrugom i Mačvom i biti na koridoru koji od Rumuniji vodi ka Hrvatskoj i RS i BiH. Ovo će mnogo da olakšava ljudima, da omogući brži prevoz. Ovaj projekat je u vrednosti 606 miliona evra, reč je o skupom projektu, čim gradite mostove i najkomplikovanije tunele, tu nema nečeg što je jeftino. Želimo da generacijama koje dolaze ostavimo bolje puteve. Danas gradimo više nego ikada – poručio je predsednik.
– Hoću Vama, Vaša ekselencijo Čen Bo da se zahvalim na Vašoj posvećenosti. Ljudi su juče kod Čačka dva sata čekali da izađu, zato je važno da završimo to do Požege. Kad izgradimo nešto, to brzo postane novi standard za ljude. Za svako posečeno stablo ovde idu dve nove sadnice. Moramo da vodimo računa o vazduhu i o života ljudi. Veliko hvala svim ljudima u Srbiji koji se raduju uspesima naše zemlje – rekao je Vučić.
Džan je dodao da su spremni i da CRBC može na Fruškogorskom koridoru odmah da započne sa izvođenjem i glavnih radova.
Početku radova su prisustvovali premijerka Ana Brnabić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović, ambasadorka Kine Čen Bo, direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić i v. d. direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak.
Vrednost ugovora je 606 miliona evra, a koridor će biti izgrađen, kako je ranije najavljeno, u rekordnom roku, do 15. marta 2024. godine.
U okviru brze saobraćajnice biće izgrađen i most na Dunavu kod Kovilja od 1,8 kilometara. Fruškogorski koridor će se nastaviti na autoput Ruma - Šabac koji se gradi, kao i buduću brzu saobraćajnicu od Šapca do Loznice.
Ceo posao bi trebalo da bude gotov u naredne tri godine.
Fruškogorski koridor povezivaće Novi Sad, Irig i Rumu i nastavljaće se na autoput Ruma - Šabac, dok bi taj put do 2024. godine trebao da dobije i nastavak u vidu brze saobraćajnice Šabac - Loznica.
Ugovor o projektovanju i izgradnji Fruškogorskog koridora u Predsedništvu Srbije potpisali su 6. oktobra 2020. predstavnici vlade i kompanije CRBC, a u prisustvu predsednika Vučića i ambasadorke Kine u Srbiji u Čen Bo.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (9)
Nikola
01.05.2021 06:34
Danas se u Srbiji gradi više nego ikad. Fruškogorski koridor će umnogome unaprediti saobraćaj i smanjiti gužvu na putevima ovog dela Srbije. Sjajna vest za početak dana!
Dragan
01.05.2021 07:02
Ova deonica izgledaće savršeno i mnogo će uticati na razvoj čitavog ovog kraja. Treba nastaviti sa ovakvim investicjama jer ovakve investicije su budućnost za dalji razvoj naše zemlje i ekonomije.
Dragan
01.05.2021 07:03
Srbija danas gradi puteve i koridore više nego ikad.
Milana
01.05.2021 14:39
Fruškogorski koridor će spojiti Bačku i Srem i obezbediti bolju saobraćajnu vezu severa Srbije, a sadnja novog zelenila će nadomesti ono koje je moralo biti izvađeno.