NOVA PROMOTIVNA AKCIJA PKS „STVARANO U SRBIJI“ ŠIROM ZEMLjE: Kupujemo “Čuvarkuću” razvijamo Srbiju!

Autor:

Vesti

25.03.2022

14:25

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Privredna komora Srbije pokrenula je novu promotivnu akciju kupovine proizvoda označenih žigom „Čuvarkuća“ u sedam trgovinskih lanaca širom naše zemlje u cilju podizanja svesti potrošača o prednostima i značaju kupovine domaćih proizvoda za jačanje srpske privrede.

NOVA PROMOTIVNA AKCIJA PKS „STVARANO U SRBIJI“ ŠIROM ZEMLjE: Kupujemo “Čuvarkuću” razvijamo Srbiju!

Foto: Promo

 Potrošači koji u 150 prodavnica kupe tri i više proizvoda sa oznakom „Čuvarkuće“ na poklon će dobiti platnenu torbu-ceger koja je takođe proizvedena u Srbiji. Promotivne akcije biće organizovane u prodavnicama vodećih trgovinskih lanaca Deleza, Merkatora, Univereksporta, DIS-a, Vera, LIDL-a i kompanijama članicama Domaćeg trgovačkog lanca (DTL).


Žarko Malinović, sekretar Udruženja za trgovinu PKS ističe da je važno da u domaćim trgovinama građani kupuju proizvode koji su napravljeni u Srbiji jer se time čuva srpska ekonomija što je posebno važno u uslovima sa kojima se svet suočava zbog krize u Ukrajini.


- Zahvaljujući domaćim proizvođačima i trgovcima imamo dobro snabdeveno tržište u veoma izazovnom trenutku za ceo svet -  poručio je Malinović nakon obilaska marketa PerSu Vojvođanka u Beogradu.

Navodi da gotovo 900 domaćih proizvoda nose žig „Čuvarkuće“. Kupovinom „Čuvarkuća“, dodaje, u državnom budžetu ostaje više sredstava koja se zatim investiraju u infrastrukturu, obrazovanje, zdravstvo... 

Republika

Foto: Promo

Promotivna akcija stvarano u Srbiji

Obrad Popović, direktor Domaćeg trgovačkog lanca (DTL) čiji je PerSu član, kaže da je danas, više nego ikada, važno da se podrži domaća proizvodnja i trgovci.

- Naša osnovna misija je da podržavamo male proizvođače i omogućimo im da zauzmu svoje mesto na policama - istakao je Popović i naveo da 14 članica DTL-a ima gotovo 700 maloprodajnih objekata u Srbiji.

Darko Bjeloglav, osnivač kompanije BB Trejd, u čijem sastavu posluju domaći marketi PerSu, kaže da intenzivno sarađuju sa malim lokalnim proizvođačima koje poziva da apliciraju za „Čuvarkuću“.

Republika

Foto: Promo

Promotivna akcija stvarano u Srbiji

- Osnovni cilj je da podržimo lokalnu privredu jer od domaće privrede ostaje dobit koja se kasnije raspoređuje na celo društvo - rekao je Bjeloglav navodeći da PerSu marketi uglavnom posluju na području Vojvodine ali da će do kraja godine, pored postojećih, u Beogradu biti otvoreno još pet marketa ove kompanije.

U našim trgovinama prednjače domaći proizvodi i 80 odsto prehramebne robe u rafovima je proizvedeno u srpskim fabrikama.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

 

Komentari (0)

Loading