Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić obišao deonicu Novi Sad-Subotica pruge Beograd-Budimpešta
U toku obilaska, ministar Vesić posetio je bazu za polaganje koloseka u Sajlovu, bio upoznat sa sveobuhvatnim dispečerskim sistemom za komandovanje i upravljanje i prisustvovao zavarivanju šina u zatvorenom prostoru.
Dana 24.1.2024, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić je u pratnji zamenika Anite Dimoski, izvršnog direktora IŽS Milana Novovića i direktora Konzorcijuma CRIC-CCCC za srpsku deonicu Ći Fengžana u popodnevnim časovima obišao je deonicu pruge od baze za polaganje koloseka u Sajlovu do Stepanovićeva.
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
U toku obilaska, ministar Vesić posetio je bazu za polaganje koloseka u Sajlovu, bio upoznat sa sveobuhvatnim dispečerskim sistemom za komandovanje i upravljanje i prisustvovao zavarivanju šina u zatvorenom prostoru. Pažljivo saslušavši izveštaj sa gradilišta, ministar Vesić je, posluživši se sloganom “Dobra komunikacija nadređenih i podređenih” ispisanim na zidu prostorije na kineskom jeziku, iskoristio priliku da pohvali visoku efikasnost tima Kineske železnice, tom prilikom naglasivši kako je u toku saradnje sa Kineskom železnicom iz ličnog iskustva shvatio da upravo taj slogan najslikovitije izražava duh Kineske železnice, i da se nada da će Kineska železnica i u ovoj godini nastaviti da ostvaruje izuzetne rezultate.
Nakon toga, ministar Vesić je izvršio obilazak deonice Stepanovićevo mernim kolima. Na stacionaži 89+315 ministar Vesić izvršio je inspekciju nadvožnjaka. U izveštaju o stanju radova Ći Fengžan je naveo da je nadvožnjak petorasponska konstrukcija ukupne dužine od 102.90 m. Projektovano je odvijanje saobraćaja u oba smera, kao i izgradnja pešačkih staza na obe strane. Nadvožnjak je projektovan kao prednapregnuta armiranobetonska konstrukcija, korišćenjem semiintegralne konstrukcije, čime je ne samo poboljšana trajnost i pouzdanost celokupne konstrukcije, već i pojednostavljeno njeno dugoročno održavanje. Na magistralnoj pruzi deonice Novi Sad-Subotica, trenutno je položeno 95 km jednog koloseka, a takođe je i položen jedan deo staničnih koloseka. Ministar Vesić je tom prilikom izjavio kako se nada da će Srbija i Kina moći da nastave da jačaju saradnju i na ostalim projektima izgradnje pruge, kao i da će Srbija nastaviti da uči iz bogatog iskustva Kineske železnice. Na vijaduktu je ministar Vesić ushićeno izvadio telefon i fotografisao prizor pruge ispod vijadukta. Svoj obilazak ministar Vesić završio je na stanici Stepanovićevo.
Ujutru istog dana, izvršeno je testiranje dinamičkih i statičkih parametara na sekciji pruge od Rumenke do Stepanovićeva mernim kolima Sever-1435. Vožnja je bila udobna, a izveštaj je pokazao veoma visok kvalitet pruge i stabilne vrednosti parametara.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)