RAZMISLITE JOŠ JEDNOM: Mihajlovićeva pozvala Lidl da promeni kampanju u kojoj se omalovažavaju žene
Potrpedsednica Vlade i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović pozvala je danas kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.
- Izuzetno mi je drago što je kompanija "Lidl" došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije - istakla je Mihajlović u saopštenju.
Ona je izrazila uverenje da će komnpanija "Lidl" u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.
- Uverena sam da kada rukovodioci kompanije "Lidl" bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje - naglasila je Mihajlović.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)