PEVAČICE ZARAĐUJU BRDO PARA OD INSTAGRAMA: Ceca uzela 6.000 evra, a evo šta REKLAMIRA?
Estradne umetnice su se usled pandemije korona virusa i zbog nemogućnosti da nastupaju, preorjentisale na blogove i počele da naplaćuju reklamiranje na svojim profilima na Instagramu.
Među onima koje reklamu na svom profilu najviše naplaćuju svakako je Svetlana Ceca Ražnatović, a za njom je odmah i njena ćerka Anastasija, kao i Nataša Bekvalac, Maja Berović i Teodora Džehverović.
- Tasa, Seka, Teodora i Maja imaju jasno definisane cenovnike koje njihovi saradnici nude zainteresovanim komitentima. Objava na zidu košta oko 2.500, dok za stori traže 1.500 evra. Cena za stori je manja jer na profilu stoji samo 24 sata, ali se mnogi odlučuju za tu opciju jer ima veliki efekat. Nataša Bekvalac, koja ima oko 800.000 pratilaca, uzme i po 3.500 evra za objavu na zidu, a za stori traži 2.000 evra. Sve pevačice imaju i popuste ako sa nekom firmom ili profilom naprave dugoročnu saradnju. Tako da je najisplativije odmah platiti paket od tri meseca - otkrio je za Informer jedan od saradnika ovih zvezda.
Međutim, one ne uzmaju uvek novac za svoje objave:
- Kada promovišu neku garderobu, tu je uglavnom u pitanju kompenzacija. Seka Aleksić važi za osobu koja najčešće pristaje na takve saradnje. Ona voli da podrži male brendove, pa ih često reklamira, a oni joj šalju svoje proizvode. Njen profil izgleda bukvalno kao top-šop. Što bi narod rekao, promoviše sve od igle do lokomotive - objašnjava naš sagovornik.
Rijaliti zvezde Kristina Kija Kockar i Luna Đogani imaju "samo" 500.000 pratilaca, međutim zbog fanatičnih fanova njihove reklame odlično prolaze. Zbog toga brendovi ne štede novac za reklamu:
- Kija i Luna imaju klizne cene. Neku objavu naplate 1.000 evra, drugu 2.000 evra. Nekada uzmu i veće pare. Njihovi pratioci su baš revnosni i slepo ih prate, tako da veliki broj njih zaprati profile koje one taguju.
A kada je reč o Ceci, spekuliše se da ona uzima oko 6.000 evra za reklamu i veoma vodi računa šta će objaviti na svom profilu na Instagramu. Pevačica je veoma probirljiva i reklamira uglavnom neke lepe stvari, kao što je na primer: kafa, kozmetika i slično:
- Ceca ne dozvoljava sebi da stane iza neke firme za koju ne može zaista da garantuje. Ne želi da zbog novca diskredituje svoje ime i prezime, tako da veoma oprezno bira sa kim će sarađivati. Ipak, na kraju reklamu dobro naplati - kaže izvor.
Za razliku od Cece, Lepa Brena i Dragana Mirković ne koriste svoje društvene mreže za reklamiranje firmi ili to rade vrlo retko.
Nijedna od dama nije želela da komentariše svoju zaradu na Instagramu.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)