ŠTA TO BI? Epl bolji od AMAZONA, ali to nije sve!
Epl (Apple) je prvi put u pet godina pretekao Amazon, da bi postao najvrednija marka na svetu, navodi se u izveštaju konsultantske kompanije "Brand Finance".
Takođe je prva kompanija koja je prošle godine dostigla tržišnu granicu od 2 biliona dolara. Vrednost brenda, proizvođača iPhone-a, porasla je 87 odsto u poslednjih 12 meseci i dostigla je 263,4 milijarde dolara, prema indeksu Brand Finance Global 500 2021.
Porast je pripisan Eplovoj strategiji diverzifikacije, koja je dovela do toga da se kompanija proširi na digitalne i usluge pretplate, i istražila je potencijal električnih automobila.
Očekuje se da će Epl takođe ostvariti najveći kvartalni prihod ikada i prvi ukupan iznos iznad 100 milijardi dolara, kada u sredu prijavi zaradu. Drugoplasirani Amazon je, ipak, uspeo da zabeleži rast vrednosti brenda od 15 procenata na 254,2 milijarde dolara.
-Maloprodajni gigant je jedan od retkih brendova koji su imali veliku korist od pandemije. Tokom drugog i trećeg kvartala 2020. platforme za e-trgovinu zabeležile su najveći rast prihoda od 2016. godine- ukazuje David Haigh.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)