OBRATITE PAŽNJU NA NJIH: Ovo su šest SKRIVENIH OPASNOSTI u avionu! Ako ih ignorišemo, mogu SKUPO DA NAS KOŠTAJU
Često su nam neke stvari pred nosom, ali ih ne vidimo i ne čujemo. Na kraju sebe dovedemo u stresnu situaciju bez potrebe
Putnici prilikom dolaska na aerodrome više vode računa o tome da li su sve spakovali u torbe i poneli od dokumenata nego da li je sve u redu sa avionom i redom letenja.
Kada uđu u avion, tada se gleda broj sedišta, ko sedi pored njih i kakva su sedišta. Posada za to vreme pokazuje gde su pomoćni izlazi u slučaju opasnosti, zatim kako pravilno vezivati pojas i šta raditi ako avion mora prinudno da se sruši u more.
Postoji šest skrivenih opasnosti u avionu i za vreme leta koje je moguće na vreme uočiti i reagovati, ali ogroman broj ljudi na to ne obraća pažnju. Kad shvate šta je po sredi, u nekim slučajevima to saznanje dolazi im prekasno, prenosi Index.hr.
Prva opasnost je ako uočite da ima leta na avionu ili prozorima. Bezbednosne službe uvek rade na tome pre poletanja, a i avioni su obloženi materijalom koji sprečava smrzavanje vode u vazduhu. Dakle – led.
Druga opasnost su sumnjivi mirisi. U avionu ne sme da bude nikakvih jakih mirisa. Ako osetite da nešto čudno miriše i da miris postaje sve intenzivniji, sigurno nešto nije u redu.
Treća opasnost je svetlost i pod kojim uglom ona ulazi u avion. Ukoliko se nešto dešava naglo i brzo se širi ugao svetlosti na prozoru, to znači da pilot naglo menja smer, za šta sigurno ima jako važan razlog.
Četvrta opasnost je povezana sa trećom i tiče se rute sletanja. Ukoliko avion iznenada menja rutu i skreće s putanje, nešto nije u redu. Najčešće piloti u tim trenucima izbegavaju turbulenciju i loše vreme na putu.
Izlaz u slučaju opasnosti koji svetli je peti znak za opasnost. Gotovo nikad nećete videti kako svetle pomoćni izlazi, ali ako primetite da se stjuardese prečesto vrzmaju oko tih vrata i nešto proveravaju usred leta – nešto nije u redu sa avionom odnosno u njemu.
Na kraju i šesta opasnost. Radi se o oklevanju aviona na pisti. Puno puta primetili ste da avion priđe pisti, a onda stane i ponekad po 20 minuta čeka da poleti.
Najčešće je razlog za to gužva u saobraćaju, odnosno ispred njega postoji još nekoliko aviona koji su spremni za poletanje. Međutim, ako je pista prazna a pilot i dalje čeka na dozvolu da poleti ili je ima ali okleva – nešto nije u redu.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)