PROIZVOĐAČI POGREŠILI: Limuzinama nisu odbrojani dani
Najnovije istraživanje pokazuje da se potencijani kupci baš i ne slažu sa odlukama pojedinih proizvođača automobila o ukidanju limuzinskih modela.
Poput vozila iz drugih tradicionalnih automobilskih segmenata, i limuzine polako uzmiču pred najezdom SUV/krosover modela.
Najveći američki proizvođači Ford, Fijat Krajsler automobiles (FCA) i Dženeral motors već su smanjili ponudu sedana na tom tržištu, a u planu je gašenje još nekih klasičnih limuzina u SAD.
Ipak, najnovija studija pokazuje da takve odluke nisu u skladu sa željama kupaca. Naime, čak 78 odsto Amerikanaca koji trenutno ne poseduju limuzinu razmatraju opciju da njihov sledeći automobil bude upravo sedan. Ovo istraživanje naručio je Nisan, a njime su obuhvaćeni Amerikanci uzrasta između 18 i 65 godina.
Studija je pokazala i da su za limuzine naročito zainteresovani pripadnici mlađe populacije, čak 86 procenata njih 18-34 godina starosti, koji inače trenutno ne voze sedan. Među populacijom uzrasta 35-50 godina ovaj procent iznosi 81 odsto.
Sa druge strane, 89 procenata onih koji već poseduju neku od limuzina navelo je da su zadovoljni svojim automobilom, a taj procent je već nego kod vlasnika drugih tipova vozila.
Nema sumnje da su rezultati ovog istraživanja obradovali ljude iz Nisana jer je ta kompanija u poslednjih nekoliko godina ponudila američkim kupcima nekoliko novih i restilizovanih sedana, kao što su Altima, Versa i Maksima, dok se priprema i nova Sentra.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)