Šta je ženama bitno kod novog automobila? Odgovor će vas možda iznenaditi

Autor: Telegraf, Republika

Razonoda

11.02.2020

23:16

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Navike i iskustva tokom vožnje čine da žene budu ravnodušne prema automobilima za kojima muškarci uzdišu.

RepublikaFoto: pixabay.com
Foto: Ilustracija

Prodavac auto delova iz Pensilvanije "CJ Pony Parts" sproveo je istraživanje o navikama i potrebama koje vozači oba pola pokazuju tokom vožnje automobila. Rezultati govore da su muškarci prilikom kupovine automobila duplo neodlučniji.

Žene u odabiru novog vozila obraćaju pažnju na izdržljivost, pouzdanost, sigurnost i cenu, dok muškarci cene enterijer, spoljašnji izgled, tehnologiju i dimenzije automobila.

Ženama je važnija praktičnost, za razliku od muškaraca koji prilikom kupovine vode emocijama i maštanjima. Ovaj podatak nije u skladu sa stereotipom koji sugeriše da su žene emotivnije od muškaraca.

RepublikaFoto: pixabay.com
Foto: Ilustracija

Internet stranica za prodaju automobila Cars.com pronašla je još neke specifičnosti po kojima se polovi razlikuju.

Žene često pretražuju automobile koji se odlikuju manjom potrošnjom i praktičnim dimenzijama, a muškarci žele moćni terenac ili sportske modele poput Mustanga. Dame se ne obaziru mnogo na dodatnu opremu kao što je premium audio paket, koji može biti presudan prilikom donošenja odluke o kupovini u slučaju muškaraca, piše Chicago Tribune.

Oko 33 odsto dama odluku o kupovini donose tek posle probne vožnje, za razliku od muškaraca gde je probna vožnja najvažniji faktor odlučivanja u 29 odsto slučajeva.

RepublikaFoto: pixabay.com
Foto: Ilustracija

Istraživanje sajta iSeeCars.com govori da boja auta igra mnogo važniju ulogu ukoliko ga kupuje dama. Među glavnim favoritima kod oba pola su bela, crna, siva i metalik vozila. Žene se češće odlučuju za tirkizne nijanse, a među favoritima su zlatni i plavi automobili. Izbegavaju žutu, narandžastu i crvenu.

- Poslednjih godina muškarci češće biraju svetlucave boje koje se nalaze na popularnim trkačkim modelima, jer su sportska vozila popularnija kod "jačeg pola". Trikizni i zlatni modeli su su draži ženama koje zbog svakodnevnih potreba češće biraju karavane i terence - objašnjava PR portal iSeeCars.com Džuli Blekli.

Tokom sajma automobila u Čikagu održana je panel diskusija pod nazivom "Šta je pokreće". Glavna tema bile su preferencije dama prilikom kupovine vozila.

- Žene imaju značajan uticaj na kupovinu automobila širom sveta - kaže osnivačica Ženskog vodiča za automobile Skoti Ris. SUV modeli su danas omiljeni među damama. Više ih vole više od limuzina, jer su podignuti. To im pruža lakši ulazak i izlazak iz vozila, lako ubacivanje prtljaga, vožnju dece i kućnih ljubimaca. Reč je vozilima koje odlikuje bolja preglednost, udobnija su i imaju veći prtljažnik - objašnjava Ris i dodaje da pogon na sva četiri točka olakšava vožnju u zemljama gde klima utiče na loše vremenske prilike.

RepublikaFoto: pixabay.com
Foto: Ilustracija

- Žene i dalje nisu oduševljene automobilima. Priče o vozilima uvek su ispunjene detaljima o mehanici, performansama, adrenalinu, a to ih baš ne uzbuđuje - objašnjava Ris i dodaje da su žene sa 60 odsto udela u ukupnom broju prodatih vozila pokretačka snaga tražnje za automobilima.

Urednica portal Cars.com Dženifer Njumen kaže da žene prilikom kupovine pokazuju oprezni i analitički pristup, za razliku od muškaraca koji su pod jakim emocijama.

- Od žena se može mnogo naučiti kada je kupovina vozila u pitanju. U salon bi trebalo ući otvorenih očiju. Ukoliko se ne osvrnete oko sebe, postoji rizik da ćete propustiti sjajne modele sa korisnim funkcijama - objašnjava Njumen.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading