Kojim promenama u timu bi Mrkela bio zadovoljan?
Bez obzira na to što poslednjih dana provejavaju informacije da bi Crvena zvezda mogla da dovede neko zvučno ime pred start kvalifikacija za Ligu šampiona, sportski direktor srpkog prvaka se ne bi bunio ni da ne dođe do promene u igračkom kadru
Zvezda je prebrinula brige o tituli, sledi završnica borbe za trofej Kupa Srbije, ali i kovanje planova za novu sezonu, ali prema Mrkelinim rečima pojačanja neće dolaziti po svaku cenu, već u skladu sa potrebama u timu.
- Ponosan sam na ovo što smo ostvarili, jer temeljno radimo već dve godine. Sa druge strane potpuno sam svestan da u Crvenoj zvezdi ne možete da živite od trofeja koje ste osvojili. Zato već polako moramo da se pripremamo za sledeću sezonu i osvajanje novih trofeja. Svi treba da budu svesni da bez kontinuiteta u radu nema rezultata. Crvena zvezda traži rezultate i stalne pobede. Veoma nam je važno što smo sačuvali deo tima koji je učestvovao u pobedama i dobrim rezultatima. Svakom timu je potrebna sveža krv. Neće se dovoditi igrači neplanirano, već će pojačanja doći u skladu sa potrebama ekipe. Sasvim sam zadovoljan onim što u ovom trenutku imamo i ako bismo ostali na ovom bio bih prezadovoljan - rekao je Mrkela.
Zvezdin sportski direktor je rekao da više od trofeja raduje igra crveno-belih i da do kraja sezone sledi borba za trofej Kupa kako bi se kompletirala dupla kruna na koju se čeka od 2007. godine.
- U junu prošle godine rekli smo da želimo da osvojimo i Kup ove sezone. Sada prvo moramo da završimo posao u revanš meču polufinala u Lučanima, što neće biti lako. Videli ste da je Mladost zaista dobra ekipa, ali naši ciljevi su visoki i trudićemo se da odradimo posao u gostima na najbolji mogući način, a kasnije i da u eventualnom finalu trijumfujemo - poručio je Mrkela.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)