Oštra poruka Nebojše Čovića: Prošle sezone smo imali organizovanu, prljavu i plaćenu kampanju protiv Crvene zvezde!
Predsednik Crvene zvezde Nebojša Čović još jednom je gostovao u Jutarnjem programu TV Pink, gde se, između ostalog, dotakao i aktuelnih sportskih tema.
Kada je u pitanju KK Crvena zvezda mts, glavna tema ovih dana je promena trenera i dolazak Saše Obradovića na klupu crveno-belih, a Čović je u pomenutoj emisiji izneo svoja očekivanja od naredne sezone.
- Očekujem ono što sam očekivao i od svih prethodnih, da Zvezda bude u vrhu, naš cilj je da odbranimo titulu u ABA ligi, da napravimo što je moguće bolje rezultate u Evroligi, prvenstvena koncentracija je ABA liga, a što se tiče osvajanja Evrolige, to će malo da pričeka, skupo je, ali borićemo se da se nigde ne obrukamo - rekao je Nebojša Čović.
- Mislim da se Zvezda ni u prethodnim godinama nije obrukala u Evroligi. Imamo dobar stručni štab, Saša je Zvezdino dete, sad oni treba da rade skauting, da vidimo koji igrači odlaze, kakva će nam biti pojačanja. Biće promena kao pred svaku sezonu, samo što sada imamo više iskustva, ali da ne bude previše stranaca, opredelili smo se za varijantu 'kupujmo domaće - objasnio je predsednik Crvene zvezde.
Druga aktuelna sportska tema je polufinale fudbalskog Kupa, gde je Partizan preksinoć savladao Zvezdu sa 1:0.
- Pa dobro, pobedio je Partizan, bio je bolji - kratko je prokomentarisao prvi čovek crveno-belih.
Usledila je konstatacija voditeljke da je nervira što ''ako jednom Zvezda izgubi, neko se usudi da nešto zameri Dejanu Stankoviću, pa ne daj Bože da izgubi Zvezda neku košarkašku utakmicu, neko bi mogao da napadne i Sašu Obradovića''.
- Mi smo to u košarci prošli na više načina. U prošloj sezoni smo imali organizovanu, prljavu i plaćenu kampanju i protiv naših igrača i trenera - zaključio je Nebojša Čović.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)