Rešenje za saobraćajne gužve u Beogradu
Stručnjaci sa Saobraćajnog fakulteta u Beogradu predlažu mere radi smanjenja zagušenja u prestonici.
Promena načina prevoza je najefikasnije rešenje za smanjenje gužvi na ulicama, jer je u Beogradu prosečna popunjenost automobila 1,3 putnika! Ovo tvrde stručnjaci sa Katedre za regulisanje saobraćaja Saobraćajnog fakulteta u Beogradu.
Ističu da bi ubrzanje javnog prevoza i kompletiranje ulične mreže, odnosno realizacija infrastrukturnih projekata zarad rešavanja uskih grla, doprineli smanjenju zagušenja u gradu.
Poskupljenje parkinga- Postoje i one krajnje nepopularne mere poput par-nepar, ili naplate ulaska putničkim automobilima u centralnu zonu grada. Tu je i tarifna politika parkiranja, odnosno podizanje cene sata parkiranja - objašnjavaju stručnjaci sa Saobraćajnog fakulteta. |
Treća stavka koja bi smanjila zagušenje je upravljanje saobraćajem na raskrsnicama i koridorima u realnom vremenu, na osnovu aktuelnih podataka o broju vozila.
Beskorisna žuta traka u Vojislava Ilića- Uvođenj žutih traka zavisi od broja saobraćajnih traka, broja putnika u autobusima, frekvencije vozila javnog prevoza i broja linija koje tuda prolaze. Na primer, beskorisna je žuta traka u Vojislava Ilića - navodi Stamenka Stanković |
Beogradu je potrebna ozbiljna strategija upravljanja saobraćajem, osmišljena na osnovu istraživanja, zaključili su stručnjaci sa Katedre za regulisanje saobraćaja Saobraćajnog fakulteta u Beogradu.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)