ALJOŠA VUČKOVIĆ NE SLUŠA KRITIKE O "NEMANJIĆIMA": CEH SE BROJI TEK KAD SVATOVI ODU!

Autor:

Zabava

16.04.2018

06:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Od početka emitovanja, serija "Nemanjići - rađanje kraljevine" pobuđuje pažnju najšire javnosti, a iz epizode u epizodu se čuju mišljenja da su autori na sraman način prikazali dešavanja i ličnosti koji su oblikovali srpsku državu pre 800 godina.

RepublikaFoto: Promo foto
Aljoša Vučković

Gotovo da nije bilo epizode bez neprimerenih i vulgarnih dijaloga, gafova i neuverljive glume, a publika je imala priliku da uživa tek u pojedinim scenama i epizodama određenih glumaca. Među njima se svakako ističe Aljoša Vučković (71), jedan od bardova našeg glumišta i ljubimaca televizijske publike, kog dugo nije bilo na malim ekranima i koji se sada pojavljuje u maloj, ali efektnoj ulozi. Njegov mletački dužd Jovan Dandolo privukao je pažnju već prvim pojavljivanjem, ali glumac ističe da njegovo pojavljivanje u "Nemanjićima" ne znači i povratak na scenu.

Ako imam kritiku, čuvam je za sebe i trudim se da idući put budem bolji

I MOGU I NE MOGU

- Mislim da sam dovoljno uradio. Mogu još, ali nisam ni u godinama ni u poziciji da prihvatam bilo šta. Ne treba mi. Mislim da nije ni preskromno ni bahato to što sada tražim neki svoj mir. Kad me neko pozove, odem i dalje sve radim maksimalno profesionalno. Trudim se da to ne bude tek odrađeno i u tome uspevam - istakao je nedavno glumac.

Na pitanje Srpskog telegrafa kakvi su njegovi utisci sada kada se i on pojavio u seriji, Vučković priznaje da nije gledao.

- Ne znam, ne znam kako se to sve montira... Bio sam u specifičnoj situaciji, pa nisam mogao da gledam. Tu je publika, ona treba to da vidi i proceni. Svi su sad tako naročito zainteresovani, a to pokazuje određenu površnost i ta trka za tobožnjim ekskluzivitetom. Od toga pate svi, a kad se dogode neke stvari onda cvrc. Niko ne prepoznaje suštinu. Moje mišljenje nije ni bitno. Serija je tu, pa neka narod malo uči o svojoj istoriji - preporučuje Aljoša. Glumac ističe da nije čak ni bio prisutan tokom čitavog snimanja jer, kako kaže, ima samo "ulogicu".

DALJINSKI U RUKE

- Sledeće epizode objasniće neke stvari. Glupo je da ja nakon toliko godina budem tumač. Ljudi imaju daljinski, pa neka biraju šta im se dopada ili ne dopada. Neću nikome ni da podilazim. Kada sve vide, neka sude. Pre kraja svadbe se ne računa ceh - dodaje Aljoša. Njega je na pristanak za ulogu opredelio entuzijazam stvaralaca, a kada je reč o rezultatu, odnosno uspehu projekta, Aljoša ističe da treba ljudima dati i drugu priliku.

- Nisam čuo kritike, ne krećem se, a i ne interesuje me. Ako imam kritiku, čuvam je za sebe i trudim se da ja idući put uradim bolje. Uvek se bojim bezgrešnih ljudi - zaključuje Vučković.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.