PARIZ JE GRAD RAZLIČITIH MOGUĆNOSTI: Olimpijci imaju dodatnu zanimaciju - potrebna im je samo akreditacija!


IZVOR: Vladimir Vorih - 28.07.2024 | 09:25


Da se malo zabave nakon teških sportskih borbi.

Foto: Facebook.com/Secrete Square
PARIZ JE GRAD RAZLIČITIH MOGUĆNOSTI: Olimpijci imaju dodatnu zanimaciju - potrebna im je samo akreditacija!

Olimpijske igre su zvanično otvorene u Parizu, a jedna neobična vest privukla je pažnju javnosti.

Naime, poznati striptiz klub "Secret Square" odlučio je da ponudi besplatan ulaz svim sportistima koji poseduju akreditaciju za Olimpijadu. Ova akcija izazvala je veliko interesovanje, a razlog za to, prema pisanju portala "TZM", jeste želja kluba da omogući sportistima da se opuste nakon napornih treninga i takmičenja, dok istovremeno pruža dobrodošlicu gostima iz celog sveta. Dodatni adut ovog marketinškog poteza je blizina kluba Olimpijskom selu, što čini ponudu još privlačnijom za učesnike Igara.

Ova neobična ponuda striptiz kluba izazvala je različite reakcije u javnosti. Dok su neki pohvalili inicijativu kluba da pruži podršku sportistima i omogući im opuštanje van takmičarskog okruženja, drugi su izrazili zabrinutost zbog mogućih spornih situacija koje bi ovakva ponuda mogla izazvati. Ipak, ostaje činjenica da je "Secret Square" uspeo da privuče pažnju javnosti širom sveta svojom originalnom marketinškom strategijom.

Foto: Instagram.com/olympic

Grad koji pruža mnogo mogućnosti

 

Olimpijske igre često su praćene različitim marketinškim potezima kako bi se privukla pažnja javnosti i ostvario veći profit. "Secret Square" nije prvi koji je iskoristio ovu priliku da se istakne u moru marketinških kampanja. Mnogi brendovi i lokali koriste sportske događaje kao platformu za promociju, te se očekuje da će se slične inicijative pojaviti i tokom trajanja Olimpijskih igara u Parizu.

Ovim marketinškim potezom, "Secret Square" je definitivno skrenuo pažnju na sebe i izazvao brojne reakcije u javnosti. Ostaje da vidimo kako će se ova inicijativa odraziti na poslovanje kluba i da li će slične akcije postati trend tokom velikih sportskih događaja.

 

BONUS VIDEO: