KOLAPS NA TRŽIŠTU LUKSUZNE ODEĆE! Elitni dizajneri grcaju, NIŠTA SE NE PRODAJE!
Samo jedna kuća zabeležila nagli rast, evo i zašto
Modni brend Prada usamljeno prkosi negativnim trendovima u sektoru luksuzne robe. Iz italijanske grupe izvestili su o dvocifrenom rastu prihoda u prvoj polovini godine, a za takve rezultate najviše je zaslužan nagli rast prodaje proizvoda njihovog brenda za decu - Miu Miu.
Veliki rast prodaje Pradinih proizvoda zabeležen je u Japanu, što je drugi veliki razlog odličnih rezultata.
Neto prihodi porasli su tako za 17 odsto i iznose 2,6 milijardi evra na godišnjem nivou, dok je maloprodaja porasla 18 odsto na 2,3 milijarde evra, objavila je kompanija u utorak.
Prodaja artikla Miu Miu, brenda koja cilja na mlađu generaciju potrošača, porasla je neverojatnih 93 odsto na godišnjem nivou. Ukupna prodaja proizvoda Prada porasla je u istom razdoblju za šest odsto.
U regionalnom smislu, Japan je bio najbolji uvoznik. Maloprodaja je porasla za 55 procenata. Prodaja u široj azijsko-pacifičkoj regiji, koja uključuje Kinu, ali isključuje Japan, porasla je 12 odsto u tom razdoblju.
Zarada grupe, čije sedište je u Milanu, u oštrom je kontrastu s trendovima u globalnoj industriji luksuza. Potrošači su poslednju godinu i po manje i ređe spremni trošiti na luksuzne proizvode.
Iz brenda kažu da su za uspeh "zaslužne promene proizvoda i stilova koji su zanimljivi široj grupi potrošača, upečatljivi komadi koji podstiču "hajp" i ojačane operacije unutar kompanije".
Manja potrošnja
Francuski konglomerati LVMH i Kering prošle nedelje su počeli da rasprodaju deonice, te su izvestile o sporijoj prodaji od očekivane. Kering, čiji je vodeći brend Gucci, upozorio je ulagače da očekuju slabiju drugu polovinu godine.
Neke naznake rasta u luksuznom ipak postoje, upozorava Financial Times. Pariški Hermès prošle nedelje je takođe ostvario prodaju dvocifreno u svim regijama, s izuzetkom Azije. U međuvremenu su italijanski Moncler i Zegna grupa izvestili o dobrim rezultatima s rastom prihoda, od 11 odnosno šest odsto.
Prada je ove godine najavila velika maloprodajna ulaganja jer računa na potpuni povratak kupaca u fizičke trgovine. Izvršni direktor Prade Andrea Gera rekao je da Prada i Miu Miu "kapitalizuju svoj jedinstveni identitet, kreativnost i pozicioniranje".
- U trenutnom makroekonomskom i geopolitičkom kontekstu, nositi se s dinamikom industrije luksuzne robe sve je veći izazov. Takvo stanje zahteva da budemo agilni i oštri - zaključio je Guerra.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)