"Skroz dobra pekara" rešila problem s kupcem oko dlake u proizvodu: "Dešava se, izvinili smo se!"

Autor:

Vesti

09.10.2023

15:04

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Nakon što je Republika prenela žalbu jednog potrošača iz Pančeva, koji se na Fejsbuku požalio da je u "Skroz dobroj pekari" kupio dva sendviča i da je u oba pronašao dlake, oglasili su se iz ove kompanije.

"Skroz dobra pekara" rešila problem s kupcem oko dlake u proizvodu: "Dešava se, izvinili smo se!"

Foto: www.instantstreetview.com/printscreen

"Nedavno smo dobili zvaničnu reklamaciju putem mejla za reklamacije od strane jednog našeg kupca iz Pančeva. On je pronašao dlaku u jednom od naših proizvoda i odlučio da svoje iskustvo podeli u jednoj od Fejsbuk grupa, čiju ste priču takođe preneli u vašem članku. Odmah po prijemu reklamacije, a nakon kontrole, stupili smo u kontakt sa kupcem, izrazili iskreno izvinjenje i obavestili ga o merama koje smo preduzeli. Shvatamo i cenimo svaku povratnu informaciju koju dobijemo od naših kupaca, jer smo posvećeni pružanju proizvoda i usluga najvišeg kvaliteta, što je postala naša prepoznatljiva karakteristika tokom 32 godine poslovanja", navode iz kompanije "Skroz dobra pekara" i dodaju:

"Naša kompanija svakodnevno usluži više od 100.000 kupaca, a naš najveći prioritet je ispunjenje njihovih očekivanja i obezbeđivanje proizvoda koji su po najvišim standardima kvaliteta. Iako smo uložili maksimalne napore i resurse u kontrolu svih naših 97 objekata širom Srbije, ponekad se dešavaju izolovani slučajevi i propusti, na koje nažalost nemamo potpun uticaj. Kada se suočimo s takvim reklamacijama, pristupamo im s najvećom ozbiljnošću, vršimo detaljnu kontrolu kako bismo utvrdili tačno gde je došlo do propusta i rešavamo reklamaciju brzo i efikasno, nakon čega obaveštavamo naše kupce o ishodu. Ovaj pristup nam omogućava kontinuirano unapređenje naših proizvoda i usluga kako bismo i dalje ispunjavali potrebe i najviša očekivanja naših korisnika."

Iz ove kompanije, takođe, ističu aktivnu ulogu u humanitarnim akcijama, "koja možda ne privlače toliko pažnje, ali ima značajan pozitivan uticaj na našu zajednicu".

"Svakog 15. u mesecu organizujemo humanitarnu akciju sa limunadom gde se celokupan iznos prodate limunade donira za lečenje dece. Do sada smo u 35 takvih akcija donirali preko 35.000.000 dinara za lečenje dece putem Budi human fondacije. Osim finansijskih donacija, takođe pružamo i robne donacije različitim organizacijama kako bismo pomogli u ostvarenju njihovih projekata i na taj način takođe doprineli našoj zajednici."

Bonus video:

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading