PREVARENIM PUTNICIMA VRAĆAJU 80 ODSTO PARA: Počela predaja zahteva za obeštećenje
Turisti koji su uplatili aranžman preko agencije S. A. B. i ostali bez para i letovanja mogu u narednih 45 dana da podnesu zahtev za obeštećenje, izjavio je direktor "Juta" Aleksandar Seničić. Odštetni zahtev, prema njegovim rečima, putnici mogu predati na dva načina.
- Prvi je da se sa sajta "Juta" skine odštetni zahtev, popuni, odštampa i zajedno sa ugovorom o putovanju, dokazom o uplati i garancijom putovanja pošalje poštom DDOR na poštanski fah koji piše na našem sajtu. Drugi način je da se u jednoj od 100 poslovnica osiguranja DDOR, koliko ih ima u Srbiji, popuni zahtev i uz tri već pomenuta dokumenta preda u poslovnici - objašnjava Seničić.
SENIČIĆ: Ima oko 6.000 putnika i odštetni zahtev je vredan 589.000 evra
On navodi da ima oko 2.900 ugovora o putovanju, što je oko 6.000 putnika, kao i da je odštetni zahtev vredan 589.000 evra. Putnicima bi, kako navodi, do kraja avgusta trebalo da bude vraćen novac.
Budući da agencija S. A. B. ima polisu osiguranja na 300.000 evra, putnicima će, kaže Seničić, biti vraćeno do 85 odsto novca.
- Verujem da sa nekim novim saznanjima koje imamo i pregovorima koje vodimo sa osiguravajućom kućom možemo da dođemo do više nego zadovoljavajućeg procenta, a to je negde između 80 i 85 odsto - poručuje direktor "Juta".
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)