Mesečno zarade 11 srpskih plata! Ovo je cenovnik naših poznatih influensera
Koliko god da reč influenser deluje apstraktno, neopipljivo, oni za mesec dana zarade za koliko je prosečnom Srbinu potrebno godinu dana, i to sa boljom platom.
Ima ih raznih fela, modni, lajfstajl, mejkap, a za novac spremni su da reklamiraju sve, od miksera, šminke, nakita, krpica do Vorkraft igrice.
Zarada zavisi od broja pratilaca, ali upućeni tvrde da početnici zarađuju prosečnu srpsku platu.
Srpski telegraf je uspeo da dođe do cenovnika blogerke Anastasije Đurić, koja ima 157.000 pratilaca.
Najjeftinije je pominjanje u videu, za koji uzima 150 evra, dok u ceo paket (blog posta, Instagram Fejsbuk, Jutjub, Tviter) staje "tričavih" 800 evra.
NAJPOZNATIJI INFLUENSERI U SRBIJI |
|
---|---|
* Bogdan Ilić (22), među omladinom poznat kao Baka Prase, na svom Jutjub kanalu ima 770.000 pretplatnika, a njegov Instagram profil oko 350.000 pratilaca. On u svojim snimcima često ističe da mu je to jedini izvor prihoda, a od toga i te kako dobro živi. Trenutno je najbolji po broju dnevnih pregleda. Primera radi, za 16 sati je jedan video-klip koji je postavio na Jutjub imao više od 200.000 pregleda. Bogdan je sin sveštenika Nenada Ilića, koji se kad-kad pojavi u njegovim video-snimcima. |
|
* Marija Žeželj (18) jedna je od najuticajnijih mladih influenserki u Srbiji. Zarađuje između pet i deset hiljada evra mesečno i jedna je od najprofitabilnijih. Marija je dosad snimila dve pesme, a zbog svog talenta dobila je i podršku velikih pevačkih zvezda, poput Saše Kovačevića i Emine Jahović. Ima oko 600.000 pratilaca na Instagramu. |
|
* Stefan Vuksanović Muđa postao je poznat jer uživo igra igrice na Jutjubu. Na svom kanalu ima više od milion pretplatnika, a na Instagramu više od 500.000. Čak su i njegovi roditelji otvorili profil na Instagramu i postali popularni. Pohvalili su se da su od svoje zarade kupili čak i stan. |
|
* Jana Dačović (18) spada u red najuticajnijih influenserki. Njena primanja su slična Marijinim. Izbacila je i svoj parfem, čija je linija rasporodata u prvih 24 sata. Na svom Jutjub kanalu ima više od pola miliona pretplatnika. Jana je Muđina devojka, jednog od najuticajnijih influensera. |
DOPASTI SE PUBLICI
Da bi poneli titulu influensera, potrebno je da na Instagramu imaju najmanje 10.000 pratilaca i počnu da zarađuju od postova, odnosno objava.
Dino Tutundžić (31), tvorac Instagram naloga Mudrolije sa Tvitera, koji ima više od 800.000 pratilaca, na ovoj društvenoj mreži objašnjava šta je pre svega potrebno da neko prikupi ljude koji će ga pratiti.
- Potrebno je da se sadržaj koji ponudite dopadne publici i to se onda lako širi društvenim mrežama i pročuje se. Ljudi se bave humorom, šminkaju se ili oblače, igraju igrice, ali u svemu tome moraju da budu drugačiji, da imaju nešto po čemu će se izdvojiti od drugih - započinje Tutundžić.
10.000 pratilaca najmanje mora da ima na Instagramu onaj ko želi da ponese titulu influensera
NAJPLAĆENIJI GIVAVEJ
Kaže da od ovog posla može dobro da se zaradi i ljudi već uveliko žive samo od toga.
- Sve to najviše zavisi od broja pratilaca. Neko ko ima 10.000 pratilaca može da zaradi mesečno jednu prosečnu srpsku platu ili dobija benefite. Neko ko reklamira šminku, recimo, umesto novca, dobije to kao kompenzaciju. Tako je s onima koji počinju - objašnjava tvorac Mudrolija sa Tvitera.
Oni koji imaju oko 200 do 300 hiljada pratilaca na Instagramu za jednu priču koja traje samo 24 sata dobiju oko 500 evra. Ta cena raste sa brojem pratilaca, pa za jednu priču popularniji influenseri dobiju i do 750 evra. Najplaćeniji je takozvani givavej, odnosno nagradna igra na Instagramu. Modne blogerke za nju dobiju i do 1.500 evra.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)