Bogata ponuda obuka i seminara Centra za edukaciju Privredne komore Srbije
Kontinuirano učenje za bolje i sigurnije poslovanje
Centar za edukaciju Privredne komore Srbije krajem aprila i početkom maja organizuje niz obuka, jednodnevnih seminara i vebinara koji pokrivaju različite segmente poslovanja i daju odgovore na izazove savremenog biznisa. „Cilj nam je da kroz ovaj vid edukacije ponudimo privredi znanja, veštine i alate koji će unaprediti poslovanje i ojačati konkurentnost poslodavaca. U ponudi su obuke počev od toga kako unaprediti prodaju, uspešno analizirati kadrovske i finansijske podatke, prepoznati da li u nekoj kompaniji ima slučajeva mobinga ili ne, do bezbednosti na radu i kontrole IKT sistema“, ističe Ivana Kovačević, rukovodilac Centra za edukaciju PKS.
Među prvima, već 27. aprila, biće organizovan seminar „Rast produktivnosti i prodaje kroz razvoj i upravljanje bazom kupaca putem CRM – metodologije (Customer Relationship Management), čiji je čilj da polaznici prepoznaju elemente neophodne za planiranje, razvoj i prilagođavanje dinamičnom tržišnom okruženju, nauče kako da povećaju produktivnost kompanije, ali i da prikupljene podatke primene kao alat i stratešku prednost u odnosu na konkurenciju.
U nameri da bude podrška privredi u procesu uspešnog unošenja kadrovskih i finansijskih podataka u Centralni registar, Komora 10. maja organizuje obuku posvećenu praktičnom radu i tumačenju najnovijih izmena prilikom dostavljanja ovih podataka u Registar zaposlenih, imenovanih i angažovanih lica, a koje su prešle u nadležnost Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja. Kompletna obuka će se sprovoditi na portalu Registra, a seminar je namenjen zaposlenima u institucijama koje imaju obavezu dostave kadrovskih i finansijskih podataka u Registar zaposlenih, objašnjava Kovačević.
Dva dana kasnije biće organizovana jednodnevna edukacija „MOBING zakon i praksa“ čiji je cilj da, kroz niz praktičnih primera, odgovori na sva pitanja u vezi sa prepoznavanjem, procesuiranjem i sankcionisanjem mobinga, ali i manipulacijom mobinga. Posebna pažnja posvećena je internom rešavanju sa efikasnim iskustvima predavača koja će učesnike osposobiti za uspešno rešavanje u internom postupku.
Takođe, 19. maja u ponudi Centra za edukaciju je i seminar „ISO 45001:2018 – Sistemi menadžmenta bezbednošću i zdravljem na radu“ na kome će se polaznici upoznati sa sistemima akreditacije i sertifikacije, primenom standarda, liderstvom i učestvovanjem radnika u realizaciji operativnih aktivnosti, vrednovanjem i poboljšanjem performansi kompanije.
Više o obukama PKS i prijavljivanju na stranici https://pks.rs/strana/sekcija/kalendar-seminara
Bezbednost i upravljanje informacijama
U dinamičnom poslovnom okruženju zahtevi za dizajn i implementaciju informacionih sistema velikih kompanija postaju sve kompleksniji jer obuhvataju veći broj servisa, aplikacija i resursa. Istovremenost i dostupnost informacija, upravljanje digitalnim identitetima, zahtevaju nove pristupe i rešenja. Problem bezbednosti i upravljanja informacijama i podacima predstavlja prioritet u razvoju elektronskog poslovanja. Mere koje se preduzimaju radi očuvanja informacija i podataka zavise od okolnosti svakog konkretnog slučaja, a pre svega od značaja i vrednosti same informacije. O svim ovim izazovima i rešenjima polaznici će više saznati 9.maja na vebinaru Centra za edukaciju PKS posvećenom bezbednosti i kontroli pristupa IKT sistemima - najvažnijoj liniji odbrane podataka u velikim poslovnim sistemima.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)