BEZOBRAZLUK: OPERATER BEZOČNO ZAKIDA KORISNICIMA NA OPTIČKOM INTERNETU! Jetel šalje izmišljene račune!
Mada je u ugovoru jasno navedeno da je korisnik oslobođen plaćanja godinu i po, svaka dva ili tri meseca mu traže da plati
Natezanje Beograđanke S. Ć. s "Jetelom" oko plaćanja pretplate traje godinu dana (pisali smo već o tome). Naime, S. Ć. je pre 12 meseci potpisala s ovim operaterom ugovor koji joj garantuje da prvih 18 meseci plaća samo po dinar pretplate, a narednih pola godine po 2.500 dinara. To je bila promo akcija "Jetela", koji je želeo da privuče što više korisnika usluga optičkog interneta i hipernet televizije. Ali, zadovoljstvo S. Ć. dobijenim dobrim uslovima nije dugo trajalo jer joj je već posle dva meseca stigao račun sa 357 dinara pretplate (svi podaci korisnika poznati su redakciji).
Ova korisnica "Jetelovih" usluga je pomislila da je posredi greška, ali je isti račun stigao i narednog meseca. Kada je pozvala korisnički centar rekli su joj da je njihova greška i da će je ispraviti. Ali, i trećeg meseca je stigao račun, sada već na iznos od 1.071 dinar...
KOL-CENTAR
S. Ć. je ponovo pozvala korisnički centar "Jetela". Opet su joj rekli da je njihova greška i uputili izvinjenje. Ali, neprijatno iznenađenje je sačekalo ovu korisnicu već posle nedelju dana, kada joj je isključen internet, a samim tim i televizija.
- Bila sam šokirana, jer nisam ništa loše uradila, odnosno nisam platila račun jer nije ni trebalo da ga platim. Pozvala sam ponovo korisnički servis i operater mi je rekao da će mi uključiti internet na reč. To im je jedna od usluga i u roku od pola sata se realizuje, a da će tokom dana ispitati kako je došlo do greške i obračuna nepostojećeg troška. Ponadala sam se da će se ovog puta konačno sve rešiti. Ubrzo mi je, međutim, stigla poruka na mobilni telefon da mi je internet uključen na reč, ali i da to košta 250 dinara - jada se S. Ć.
Ova ojađena korisnica je morala da pozove nekog od šefova ove kompanije jer s običnim operaterima nije mogla da reši svoj problem.
- Uspela sam posle pet-šest meseci da nateram "Jetel" da stornira sve moje izmišljene račune. Ali, mir nije trajao dugo... Posle dva meseca mi je ponovo stigao račun za pretplatu s istim iznosom kao i ranije. Opet sam kontaktirala operatere, koji su rekli da je greška do njih i ponovili celu priču koju sam i ranije slušala. Ipak, narednog meseca je opet stigao račun, sada dupliran, koji, naravno, nisam platila. Isključili su me zbog neplaćanja računa još jednom. Nepostojećeg, ukoliko treba po ko zna koji put da napomenem. Morala sam opet sve iz početka i pravo da vam kažem umorila sam se od njihovog javašluka - priča Beograđanka S. Ć.
STORNIRANJE
Naša sagovornica ističe da su joj ponovo stornirani svi računi, te da se ponadala da je mukama došao kraj. Bila je, međutim, mirna svega dva meseca.
- Nećete verovati, ponovo mi je pre nekoliko dana stigao račun na 357 dinara. Zaista više ne znam šta da uradim da me ova kompanija ostavi na miru i ispoštuje ugovor i mene kao korisnika. Da sam znala da ću ovako proći, nikada ne bih prihvatila njihove usluge jer mojoj nevolji nema kraja - očajna je sagovornica našeg lista. S. M.
Samo izvinjenje, nikada rešenje
Beograđanka S. Ć. naglašava da su svi operateri i šefovi iz "Jetela" s kojima je kontaktirala uvek bili veoma ljubazni i predusretljivi.
- Nikada nisam imao neprijatnosti u komunikaciji s njihovim kol-centrom i operaterima. Uvek su me ispoštovali, saslušali, izvinjavali se... Ali, rešenje s mojim računom do sada nismo našli. Ne znam da li ću i dalje koristiti usluge ovog operatera jer sam veoma nezadovoljna. Dešavalo se da radim od kuće, a da mi internet isključe sat iza ponoći. Vrlo neprijatno - kaže S. Ć.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)