"TELENOR" PREVARA! SKRATILI TRAJANJE DOPUNE SA 330 NA 60 DANA

Vesti

16.04.2018

20:15

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

"Telenor" nasamario svoje korisnike! Čim je dobio novog gazdu investicioni fond PPF, mobilni operater je korisnicima pripejd dopuna skratio važenje kredita sa dosadašnjih 330 na samo 60 dana. Onima koji kredit nisu potrošili u ovom roku "Telenor" je blokirao novac i primorao ih da uplate još kredita.

RepublikaFoto: Tanjug/Đ. KOJADINOVIĆ
Zgrada Telenora

Besni vlasnici Telenorovih pripejd kartica žale se da su prevareni jer se odjednom menjaju uslovi zbog kojih su prvobitno odabrali ovu mrežu.

NEPOŠTOVANJE KORISNIKA

- Na šta liči to da mi se kao višegodišnjem korisniku nameću neke nove usluge na koje prethodno nisam pristao! Razočaran sam i ljut jer je ovo krajnje nepoštovanje klijenata - poručuje Beograđanin Tihomir K. (52).

Da sve bude gore, čak 11 različitih pripejd tarifa objedinjeno je u jednu, o čemu su vlasnici kartica bili obavešteni SMS porukom bez mogućnosti izbora. Naime, pripejd tarifni paketi "Tako lako", "Više priče", "Telenor Play+", "Telenor Prepaid Youth", "Telenor Prepaid 3 puta više", "Standard", "Priča", "Posle 4", "Poruke", "Handset tako lako" i "Handset priča" biće prebačeni na tarifni paket "Telenor pripejd 200".

- Poruka o menjanju paketa stigla je u 1.48 ujutru! To je dodatno pokazalo kakav odnos "Telenor" ima prema svojim korisnicima - revoltirano zaključuje naš sagovornik.

MINISTARSTVO NA POTEZU

Povodom ovakvog postupanja mobilnog operatera reagovala je i Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS). Da bi proverili o čemu se tačno radi, iz ove organizacije o svemu su obavestili resorno ministarstvo.

- Glavno pitanje je da li "Telenor" može retroaktivno da uvodi promene korisnicima koji su već odabrali određenu uslugu. U trenutku kad su kupovali karticu oni su pristali na tada važeće uslove, a ako im se nameću novi, bez njihove saglasnosti, onda može biti reči o kršenju potrošačkih prava - kaže Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS.

"Telenor" do zaključenja ovog broja nije odgovorio na pitanja Srpskog telegrafa.

Foto: Privatna arhiva

ZEZNULI KLIJENTE S APLIKACIJOM

"Telenor" je nedavno još jednim gestom razljutio korisnike. Prvo je u januaru korisnicima stigla poruka sa besplatnom ponudom da sve svoje kontakte iz telefona prebace na aplikaciju My Contacts kako bi bili bezbedni. Međutim, samo mesec dana kasnije, operater je istim korisnicima poslao poruku da se aplikacija za kontakte ukida od 1. marta, a da se njen kapacitet za čuvanje fotografija smanjuje na dva gigabajta. I to bez ikakvog objašnjenja.

Iako u "Telenoru" kažu da imaju stroga pravila kada je u pitanju slanje promotivnih i servisnih poruka i da se svako slanje sistemski obustavlja najkasnije u 21 sat i počinje tek sutradan ujutru u devet, korisnici su to demantovali.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading