Partije nemaštovite: Evo šta nam poručuju SLOGANI ZA BEOGRADSKE IZBORE
Reč "Jako", "Budućnost", "Snaga", "Bolje", "Vreme", "Sloboda",su reči koje su se najčešće koristile u sloganima izbornih kampanja od uvođenja višestranačja 1990. godine, a kandidati na izborima su ih koristili do danas. U toku je kampanja u Beogradu, u kojoj, kako tvrde sagovornici CIK-a, nema mnogo inovativnosti, pogotovo kada je reč o sloganima i porukama koje šalju građanima.
Slogan Marka Bastića "Šta radite bre" ostavlja neki utisak
Jedini slogan koji ostavlja utisak, tako da bi u svako doba dana i noći znao da je u pitanju Marko Bastać.
- Iako nemaju mnogo šansi na izborima, ali imaju nešto novo u kampanji i kroz slogan to pokazuju, lista Marka Bastaća se dobro pozicionirala - prokometarisao je Boban Stojanović.
Dveri i Dosta je bilo – Ko da ode, a ko da se vrati?
Ana Vojnovič ističe da koalicija DJB-Dveri u sloganu potencira dualizam i polarisanje dve strane i na taj način pokušava da na stranu odvoji i prošlost i sadašnjost i predstavi sebe kao budućnost, s obzirom da nikada nisu bili na vlasti. Ali, morate priznati da je slogan totlno konfuzan.
Prepoznaljivost SNS-a je u Aleksandru Vučiću
Bilo je možda i samo dovoljno da imaju u nazivu njegovo ime. Ne znači im toliko slogan koliko činjenica da ljudi znaju da glasaju za Vučića i to je to, iako naravno ne glasaju za njega, ali efekat treba da bude da ljudi znaju da glasaju za njega i na gradskim izborima - kazao je Stojanović.
Demokate aludiraju na gradske čelnike
Boban Stojanović se osvrnuo i na slogan Demokratske strane "Da oslobodimo Beograd", za koji komentariše da je negde nastavak kampanje Saše Jankovića, koju su oni podržali prošle godine.
Đilasov slogan - marketinška poruka koja nema poentu
- Najveće je usmerenje na reč "ljudi" u drugom delu slogana. Nedovoljno je jasna samo veza između dva dela slogana, možda je bolje bilo da se razdvoje tačkom na dve proste rečenice, poruka bi bila jasnija - kazala je Vojnovićeva za CIK.
- Meni i dalje treba par minuta da se setim i shvatim ko tu odlučuje, a ko pobeđuje. Ne vidim poentu - istakao je Stojanović
Ne davimo Beograd – Naziv prepoznatljiv i to je sve
Ljudi ih već par godina tako znaju.
Stojanović: SPS i Radikali crpe moć lidera
Cilj: Dačić i Šešelj, koji igraju na kartu lidera – koji je ubedljivo najprepoznatljiviji.
Šapićeva želja da bude gradonačelnik egoistična
- Šapić je jedini poznat sa njegove liste, nikoga drugoga ni ne znamo, već godinama sebe pozicionira kao osobu koja želi da vodi grad i bude gradonačelnik. I tim sloganom "Aleksandar Šapić- Gradonačelnik"- on gađa upravo to, želi samo da bude gardonačelnik i šalje jasnu poruku o tome - kazao je doktorand Fakulteta politilčkih nauka.
DSS i Zavetnici previše mali: slogani nemaju uticaja
Sagovornici CIK-a, smatraju da kakav god slogan da su imali DSS i Zavetnici nemaju mnogo uticaja jer su previše mali, pa su slogani nedovoljno jaki i ipak marketinški jer ne targetiraju ništa konkretno.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)