Tviter priznao da je nejednako tretirao korisnike, traži novo rešenje
Tviter je zvanično priznao da su njegovi korisnici koji imaju manje pratilaca viđali više reklama na svojim profilima od onih koje prati veći broj ljudi.
Takva politika primenjivana je sa namerom da se popularnim korisnicima omogući bolje korisničko iskustvo i da se oni podstaknu da što više koriste platformu.
- Ranije su korisnici sa velikim brojem pratilaca na svojim profilima viđali manje reklama. Od nedavno smo promenili pristup, i sada reklame mogu da vide svi oni koji koriste Tviter. To znači da će neki korsinici od sada viđati više reklama - rekao je portparol Tvitera za The Verge.
Nova mera je već počela da se primenjuje, budući da se već nekoliko nedelja unazad neki popularni korisnici sa velikim brojem pratilaca, žale da viđaju više reklama nego ranije.
Tako je Tviter sada napravio "uravnilovku", što za rezultat ima to da popularni i mnogo praćeni korisnici sada mogu da osete kako to izgleda biti "proleter" na Tviteru.
Nova mera dolazi kao posledica slabije zarade od reklama, za šta ta komapnija krivi probleme sa oglašavanjem proizvoda i "alarmantno lošu praksu upravljanja podacima".
Tviter obično od korisnika traži dozvolu da deli informacije o vrsti uređaja sa koga mu pristupaju, Wi-Fi vezi i oprativnom sistemu. Podešavanja koja su bila zadužena za kontrolu tih podataka, međutim, nisu funkcionisala kako treba, pa su informacije curele prema oglašivačima onda kada nije trebalo.
Problem je sada rešen, što je dobro za korisnike, ali ne i za kompaniju, budući da oglašivači žele da preciznije ciljaju praćenije korisnike, za koje je verovatnije da će trošiti više novca na njihove proizvode.
Tviter zato sada traži dugoročnije rešenje ovog problema.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)