Pad prodaje i do 60%: Najveće evropsko tržište automobila u krizi
U Nemačkoj je u aprilu prodato 120.840 novih automobila.
Nemačke vlasti su dozvolile da prodajni auto-saloni u toj zemlji ponovo počnu sa radom 20. aprila, pa je pad novoregistrovanih vozila donekle amortizovan i iznosi 61 procenat, piše Autonews Europe.
To je ipak znato bolji rezultat od onog koji je, recimo, zabeležen u Velikoj Britaniji, gde je u aprilu isporučeno svega 4.321 novo vozilo uz pad od čak 97,3%, dok je u Italiji prodaja smanjena za 98%, a u Francuskoj za 72 odsto.
Sve auto-kompanije na nemačkom tržištu upisale su negativan skor kada je reč o broju prodatih automobila - osim Tesle. Ovaj američki proizvođač električnih vozila sa 635 isporučenih automobila zabeležio je rast od 10% u aprilu u odnosu na isti mesec 2019. godine.
S obzirom da Tesla svoja vozila uglavnom prodaje online, tu kompaniju je najmanje pogodilo zatvaranje prodajnih salona u Nemačkoj.
Kada je reč o ostalim brendovima, Opel je upisao pad od 73%, Mercedes je imao manju prodaju za 71%, a Volkswagen za 64%. BMW je u Nemačkoj u aprilu zabeležio pad od 50%, Hyundai 69%, a Honda 73 odsto.
Ford je prodao za 62% manje vozila nego u istom mesecu 2019, Mazda je upisala pad od 75 odsto, a Smart "minus" od čak 94,1%.
Kako navode stručnjaci, ponovno otvaranje salona u poslednjoj dekadi aprila nije značajno popravilo prodajne rezultate jer je u Nemačkoj tražnja za novim automobilima generalno u padu tokom epidemije koronavirusa, s obzirom na ekonomsku neizvesnost koja tu zemlju, kao i čitav svet, očekuje nakon okončanja vanrednih mera.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)