100 miliona ljudi gleda YouTube na TV-u svakog meseca
Korisnici YouTube-a sve više odlaze od tradicionalnih uređaja i počinju da koriste prednosti velikih ekrana. Ovde se prvenstveno misli na televizore, na kojima više od 100 miliona korisnika mesečno gleda YouTube ili YouTube TV u Sjedinjenim Američkim Državama.
Povećano je i vreme gledanja televizije, 80% u odnosu na prošlu godinu, dok je vreme gledanja uživo u martu poraslo za oko 250% u odnosu na 2019. godinu.
YouTube je ovu statistiku o impozantnim brojevima predstavio na industrijskom događaju NewFronts, namenjenom digitalnim oglašivačima. Kompanija je takođe najavila novu liniju originalnih programa, uključujući “Ultimate Home Championship“, virtuelno takmičenje u kom će učestvovati sportisti i YouTube ličnosti. Emisiju će voditi Stef Kari i novac zarađen od emisije biće dat u humanitarne svrhe u borbi protiv COVID-19 virusa.
Google je dugo pokušavao da potisne YouTube samo na mobilne telefone i veće ekrane, i izgleda da su ti napori počeli da se isplaćuju.
Taj pomak je verovatno ubrzan poslednjih meseci usled epidemije Korona virusa, jer su mnogi ljudi ostali kod kuće, i više vremena počeli da provode ispred svojih televizora.
Više informacija iz rubrike Hi-tech pročitajte ovde
Primećene su i promene navika gledanja tokom epidemije.
Prikazi sadržaja sa supama i receptima za hranu skočili su za više od 400% u periodu od sredine marta do kraja maja, u poređenju s početkom godine.
Svi video snimci koji su vezani za kuvanje imali su skok od oko 45% u poređenju sa prošlom godinom, dok su video snimci sa “vežbanjem kod kuće” doživeli rast od oko 200%, od sredine marta do kraja maja.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)