Posle skandala Fejsbuk uvodi nova pravila!
U pokušaju da pokaže da iskreno žali zbog curenja podataka, Mark Zakerberg je počeo da uvodi nova pravila kako se ne bi ponovio nedavni skandal kada su procureli podaci 50 miliona korisnika i iskorišćeni za manipulaciju tokom predsedničkih izbora u SAD 2016. godine.
Fejsbuk više neće dozvoljavati targetiranje oglasa na osnovu podataka trećih strana. Ovo ipak neće sprečiti oglašivače da koriste podatke samog Fejsbuka kako bi određenim ljudima prikazivali specifične oglase skrojene na osnovu njihovih navika.
Društvena mreža gasi svoj Partner Categories program, koji Fejsbuk opisuje kao način da se ljudi targetiraju na osnovu oflajn ponašanja van Fejsbuka.
Drugim rečima, treće strane više neće moći da znaju da li imate dom, kupujete auto ili ste lojalni kupac određenog brenda.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)