(FOTO) Popularni pevač udaje ćerku na leto: Biće svadba od 300 zvanica!

Autor: Pink.rs

Zabava

09.01.2020

14:43

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Boban Rajović važi za jednog od najpopularnijih pevača u regionu, što dokazuju i njegovi koncerti i prostori u kojima peva, a koji su uvek dupke puni. Međutim, on nikad nije skrivao da je za njega najveća sreća njegova porodica - supruga Dragana i deca Andrija, Ivana i Anđela. Upravo mu je ćerka Ivana donela veliku sreću.

RepublikaFoto: instagram.com/rajovicboban
Bojan Rajović

Naime, Ivana se prošle godine verila, a pevač planira na leto veliku svadbu.

Boban je bio presrećan kada je saznao da se Ivana verila. Ništa ga više nije obradovalo i odmah su krenuli sa razgovorima gde će praviti svadbu. Mislili su da to bude u Beogradu, ali su na kraju ipak odlučili da svadbeno veselje bude u Crnoj Gori. Nisu još sigurni u kom prostoru će biti održano slavlje, ali najverovatnije će biti u jednom elitnom hotelu u Bečićima. Još se dogovaraju oko broja gostiju, ali sigurno je da ih neće biti ispod 300 - kaže dobro obavešten izvor.

Sjecam se, bila je subota, maj mjesec, pjevao sam u Berlinu. Porodica je bila u Danskoj, a ja razapet na sve strane. Živim u Beogradu, u Danskoj, pa i u Podgorici...ne znam gdje bijem. Taman malo stao na noge, finansijski, i odlučio da idem sa porodicom na odmor od 14 dana. Kupljene avionske karte Kopenhagen-Istanbul, za prvi zajednički odmor van Crne Gore. Ja srećan i jedva čekam, kao i svi moji, naravno. Subota je, pjevam u Berlinu do 4 ujutru i nisam organizovao prevoz za Dansku. Zamolim čovjeka kog sam upoznao te večeri da me odbaci do broda koji plovi za Dansku, a nalazi se dva i po sata od diskoteke. Čovjek pristane i krenemo mi posle nastupa, a ja zamolim prijatelja iz Danske da me čeka sa druge strane kad uplovim i da samo “upadnem” u auto i da me vodi na aerodrom, jer sa porodicom letim u 11 sati. Morao sam da stignem na brod oko 7 ujutru, a krenuli smo u pola 5. Čovjek je dao sve od sebe da stignemo na brod. Kada smo se približavali, vidim ja kako se posljednja vozila ukrcavaju i bukvalno zatvaraju rampu broda koji se sprema da isplovi. Ja u trenutku iskačem iz automobila i počinjem da trčim, vučem onaj kofer za mnom. Stižem do polu zatvorene rampe, Njemac vrti glavom i govori mi da nisam normalan, ali ja uskačem i, hvala Bogu, stižem. Dva sata plovidbe, sat i po vožnje do aerodroma... Oni tamo, sa koferima, stižemo na let i idemo na odmor... Bio je to najljepši odmor u mom životu i, nažalost, od tada pa do danas nikada nismo imali prilike negdje da otputujemo zajedno. Prošlo je 10 godina, klinci više nisu klinci, a moja Gaga i ja i dalje mladi? Vrijeme leti, ali mi i dalje zajedno plovimo❤ #10yearchallenge #10yearchallenge #10godina #2009vs2019challenge #2009vs2019 #familyphotography #family #bobanrajovic #rajovici #porodica #porodicna #familytime

A post shared by Boban Rajović (@rajovicboban) on Mar 17, 2019 at 5:29am PDT

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.