BOLJI DANI ZA SEKTOR PIVARSTVA! Krizu iskoristili za kreativnost

Autor: Republika

Lifestyle

29.06.2021

07:45

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Najviše kraft pivara trenutno posluje na teritoriji Beograda, a razlog je velika potražnja beogradskog tržišta. Njihov plasman je fokusiran najviše na ugostitelјske objekte, pabove, specijalizovane prodavnice piva dok je mali broj proizvođača prisutan u marketima, navodi Aleksandar Bogunović, sekretar Udruženja za biljnu proizvodnju Privredne komore Srbije.

RepublikaFoto: Promo

Prema raspoloživim podacima, sektoru zanatskog pivarstva nailaze bolji dani jer se distributeri i lokali iz okolnih zemalja u regionu, ali i iz čitave Evropske unije, sve više raspituju za potencijale domaćih zanatskih pivara.

 

Razlog treba tražiti u kvalitetu domaćih zanatskih piva, njihovim brižljivo skrojenim ukusima, kvalitetu sastojaka, ali i odličnoj reputaciji koju su stekla kod desetina hiljada stranih turista kojima su pabovi i pivnice Beograda bili među najinteresantnijim mestima pre izbijanja korona-krize.

- Ugostiteljski objekti koji se bave prodajom zanatskog piva su prethodnih godina mahom prilagodili svoju infrastrukturu tako da pivo skladište i služe na adekvatan način kroz čuvanje piva u hladnim komorama. Ovaj napredak u procesu od proizvodnje do samih ugostiteljskih objekata je rezultat sve većeg prisustva ove vrste napitaka na „listi želja" kod stranih turista u Srbiji, ali i domaće publike koja se sve češće okreće prema „kastomizovanim" ukusima, odnosno, brendovima i vrstama piva koje odgovaraju pojedinačnim senzibilitetima - ističe Aleksandar Srdić, suvlasnik i marketing direktor kraft pivare „Kors".

Foto: Promo
Aleksandar Srdić

Kada je reč o efektima krize i njenom uticaju na sadašnje poslovanje, sagovornik kaže da su u njegovoj kompaniji krizu iskoristili za – kreativnost.

- Bez razvijene onlajn prodaje i bez prisustva na policama marketa, kao i sa zatvorenim lokalima od kojih zavisimo, doživeli smo jak udarac na početku krize. Višak slobodnog vremena koji smo tako naglo dobili, iskoristili smo za prilagođavanje novim okolnostima i ta iznuđena kreativnost nam je ipak donela neka iznenađujuće kvaliteta rešenja, i slobodno mogu da kažem, jedan novi početak - kaže suvlasnik „Korsa".

Foto: Promo

Jedna od tih poslovnih odluka donetih u pandemiji bila je i potpuni prelazak na drugo pakovanje, limenke, a zatim i razvoj direktne komunikacije sa potrošačima kroz onjlajn prodavnicu. 

- Limenka je generalno u svetu kraft pivarstva standard koga se pridržavaju sve najpoznatije zanatske pivare. Ovakvo pakovanje najbolje čuva pivo od uticaja svetla ali i daje priliku jedinstveni dizajn proizvoda, što je u svetu indivudalnosti potrošača, na kojoj se insistira kod ove ciljne grupe, jedna od najvažnijih stvari. Sa druge strane, naša misija je, i u pandemiji i posle nje, da zadovoljimo sva čula. Vrhunskim pivima fokusiramo se na čulo ukusa, zanimljivim dizajnom i bojama čulo vida, a za miris je zadužen hmelj, najlepša biljka na svetu ako pitate bilo kog pivopiju. Umetnost se nalazi i na limenci obzirom da svakoj etiketi pristupamo kroz unikatan pristup ctreža koji potpisuju neki od najpoznatijih domaćih ali i svetskih autora. Zbog svega navedenog slogan naše pivare i jeste "Beer Art & Rock and Roll - kaže Aleksandar Srdić.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading