VESIĆ NA SAJMU KNJIGA: Potpisivao svoju monografiju "Digitalni politički marketing"
Pisana je na srpskom, slovenačkom i engleskom jeziku.
Ministar saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture Goran Vesić potpisovao je danas na 67. Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu svoju naučnu monografiju "Digitalni politički marketing", pisanu na srpskom, slovenačkom i engleskom jeziku.
Izdavač je engleska kuća "Pearson", a ministar ističe da je ideja ove naučne monografije da mladima pokaže na koji način se društvene mreže mogu koristiti u političkim kampanjama.
- Veliko mi je zadovoljstvo što smo profesor Miha Marič i ja posle Ljubljane, gde smo održali promociju ove naučne monografije 'Digitalni politički marketing', danas u Beogradu na Sajmu knjiga - rekao je Vesić.
Želeli su, kako dodaje, da kroz ovu naučnu monografiju pokažu na koji način se razvijao digitalni politički marketing poslednjih 10 godina.
- Hteli smo da ukažemo na njegovu važnost i koliko je važno za ljude koji se bave javnim poslom da budu u kontaktu sa ljudima, odnosno građanima, jer je to mesto gde mogu da saznaju za probleme, da ostvare interakciju i rešavaju probleme s obzirom da su naši životi sve više vezani za same društvene mreže - kazao je Vesić.
Ministar naglašava da političari koji ne koriste društvene mreže za komunikaciju sa građanima ne mogu očekivati uspeh.
- Ja sam svoje primere dao, a profesor Miha Marič je uspeo da mi pomogne da napravimo udžbenik. Nadam se da će on biti popularan ovde koliko je već popularan u Sloveniji, a da će mladim ljudima koristiti jer je suština da se prenese znanje - istakao je Vesić.
Koautor "Digitalnog političkog marketinga" i profesor sa Univerziteta u Mariboru Miha Marič kaže da su bili iznenađeni interesovanjem za promociju ovog udžbenika u Ljubljani.
- Drago mi je što su naši čitaoci u ovih par dana, koliko je prošlo od promocije, shvatili da se knjiga sama po sebi može koristiti i za digitalni marketing preduzeća - rekao je Marič.
Ističe da su ministar i on već razgovarali o daljoj saradnji.
- Razmišljamo da napišemo i knjigu na temu ljudskih resursa, koja će sigurno biti zanimljiva široj publici - poručio je Marič.
Koautor ove naučne monografije je i profesori sa Univerziteta u Mariboru Goran Arsenijević.
Promocija "Digitalnog političkog marketinga" prvobitno je održana 23. oktobra na Univerzitetu u Ljubljani, gde je Vesić održao i prvo predavanje studentima o sve značajnijoj ulozi društvenih mreža u politici, s naglaskom na kampanje koje su prethodnih godina vodili predsednički kandidati u SAD-u.
Međunarodni sajam knjiga počeo je 19. oktobra i trajaće do sutra.
BONUS VIDEO
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)