PAVLOVIĆ OTKRIO ANGDEOTU SA IBRAHIMOVIĆEM: "Stao sam pored autobusa, pričao sa mamom i naleteo je Ibra!"

Autor:

Sport

26.09.2024

19:38

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Kada sam saznao da me Milan želi, bio sam jako srećan - naveo je Pavlović.

Foto: www.profimedia.rs

Strahinja Pavlović je postao još jedan u nizu Srba koji su pronašli svoje mesto u redovima Milana. Poznat po bezkompromisnom pristupu igri, Pavlović je brzo osvojio simpatije navijača svojom energijom i posvećenošću. Iako je startovao Seriju A sa izuzetnom igrom, nije uspeo da zadrži mesto u startnoj postavi tokom Derbija della Madonina, gde je mladi Mateo Gabija zapečatio pobedu za "rosonere!.

Baš pred jedan od najvećih gradskih derbija evropskog fudbala, Strahinja Pavlović pričao je pred kamerama Arene Sport u emisiji "Teme do Arene" koja je u međuvremenu emitovana.

- Oduvek sam znao da je Milan veliki klub i da su mu ambicije uvek ogromne, ali tek po dolasku sam video šta on predstavlja svim ljudima u gradu. To se oseća. Od prve utakmice prijateljske sa Moncom, osetio sam energiju i veličinu kluba", počeo je rođeni Šapčanin, pa nastavio: "Cela saga oko transfera potrajala je prilično dugo i nisam stigao da se ukrcam na avion za Njujork. Počeo sam da treniram sam, nakon toga je Teo došao i imali smo tri treninga zajedno. To je uglavnom bilo trčanje, ništa zanimljivo. Pričali smo malo. Miran je, voli da se šali. Dosta mi znači što je Jović tu. Luka je bio u Americi i po njegovom dolasku smo se odmah videli. Vrlo brzo me je uputio u sve stvari oko kluba i grada. U svemu mi je pomogao, u odabiru stana - započeo je Pavlović.

Pavlović se dotakao života u Milanu.

- To je baza i jednih i drugih. San Siro je blizu, na pet minuta. Kada imamo karantin, ovde smo dan pred utakmicu. Sastanak, doručak, ručak. Odavde krećemo na utakmicu - rekao je Srbin i dodao:

Foto: Profimedia

Strahinja Pavlovic

- Ustanem ujutru i jedini problem je što je Milanelo malo dalje, pa mi treba oko 45 minuta do tamo. Tamo sam sat i po pred trening. Tamo imamo obavezan ručak i kući sam oko tri sata. Uglavnom odmaram posle toga, izađem negde na večeru, prošetam, ili odem kod Luke - naveo je Pavlović.

Ispričao je anegdotu sa Zlatanom Ibrahimovićem.

Foto: printscreen/X

Zlatan Ibrahimović

- Da ne trošimo reči o Ibri. Upoznao sam ga protiv Švedske. Tada sam ga sreo na njegovom oproštaju. Stao sam pored autobusa, pričao sa mamom, i naleteo je Ibra. Razmenili smo nekoliko reči. Tada sam na utakmici dobio udarac u nos i onda mi je rekao – sad će da ti poraste kao moj. Našalio se, bio je baš simpatičan. Posle petnaestak dana sam imao prvi kontakt sa njim i tada sam saznao za interesovanje Milana. Kada sam saznao da me Milan želi, bio sam jako srećan. To je klub kojem ne možete reći ne. Ali želeo sam da čujem plan koji imaju za mene, da vidim da li mi to odgovara. Ibra me je ubedio toliko da me posle toga ništa nije zanimalo - poručio je Strahinja Pavlović.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.